midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

اخطار جدی: دیدن این تصاویر خوب نیست جدای از جنبه ی ترسش که باهاتون همراه میشه و توی شرایط تنهایی اذیت میشید انگار یه قانونی هست که هرچی بیشتر بدونید اونا هم بیشتر بهتون نزدیک میشن

من یکم تحقیق کردم در موردشون که واقعا چه شکلی هستن و نتیجه رو در ادامه خدمتتون عرض میکنم ولی دوستانی که سن پایین دارن مطلقا وارد نشن. برای خودشون میگم اثراتی که دیدن این تصاویر و کلیپ ها داره بیشتر از مطالب دیگر سایته و اذیت میشید.

این پست بنظرم برای اونایی که خیلی کنجکاو هستن مناسبه و همینقدر که شاید جوابی براش پیدا کنن و دیگه دنبالش نرن فکر میکنم خوب و مفید باشه براشون

 

خب بذارید واسه مقدمه اول اینو بگم

من حدود 8 سالم که بود گوشی هوشمند نبود و آدم هرچیزی رو نمیتونست زارتی سرچ کنه و پیدا کنه. از این موبایل آنتن دارا بود که فقط پولدارا داشتن و بچه های اون موقع کل دنیاشون چیزایی بود که اطرافشون وجود داشت مثلا توپ، تیله و کارت و بعضیا هم کتاب بعد مثلا همون کتاب چندبار خونده میشد و چون حواس پرتی و تفریح زیاد نبود آدم خیلی بیشتر غرقش میشد.

توی اون سن خانواده این کتابو برای من خریدن ↓↓↓ (ببین تروخدا منو با چیا بزرگ کردن بعدش انتظارم از آدم دارن)

این کتاب هرچی چرندیات و پرت و پلا بود یکجا جمع کرده. مثلا یه نوع جن داریم توی بیابان نمیدونم کجا که کلش شبیه گاوه و تنها گیرت بیاره چیکارت میکنه :|

ولی بچه بودم خیلی واسم جالب بود و باور میکردم دیگه یجوری شده بودم که چندروز همه فکر و ذهنم شده بود اجنه و خوابای عجیبم میدیدم یه روز بعد از ظهر داشتم کتابه رو میخونم خسته شدم گذاشتمش کنار. سرم روی بالشت بود و توی ذهنم از خودم پرسیدم یعنی جن واقعا وجود داره؟؟؟ یهو از توی بالشت زیر سرم صدا اومد "بله داره" یه جور صدای دو رگه و عجیب بود شوک شدم یجوری که دوس داشتم فکر کنم توهم زدم و چیزی نشنیدم ولی اون صدا خیلی واضح بود اونقدر که هنوز یادمه.

دیگه اتفاق خاصی یادم نیست بجز یه مرد قد بلند با کلاه که مثل سایه بود و وقتی نصف شب بیدار میشدم و چشمم بهش میفتاد میرفت توی یخچال یا دیوار و محو میشد

 

پس کل تجربه من اگه توهم نزده باشم اینه که جن صداش شبیه یه گربه ی نر خیلی بزرگه و این که از توی بالش زیر سرم باهام حرف زده حدس میزنم از طریق ذهن و دنیای خیال میتونه ارتباط برقرار کنه و براشون راحت تره که شبیه سایه نمود پیدا کنن و شما فرض کن ابر توی آسمون باشی. چه شکلی میشی؟ هرشکلی که دوس داری و البته نسبت به اندازه و قدرتی که داری ممکنه شرایط بهت اجازه هر شکلی شدن هم نده پس نمیشه ظاهر دقیقی براشون در نظر گرفت. اما احتمالا توی دنیای خودشون هرکدوم ظاهر و شخصیت مشخصی دارن.

آهان یه چیزی یهویی یادم اومد حدود 5 سال پیش یه روستایی توی نائین یکی از شهرستان های اصفهان رفتیم یه خونه ی قدیمی بود اونجا موندیم شب هیچ اتفاق خاصی نیفتاد فردا صبحش من پا شدم رفتم کوه هوا خوب و آفتابی بود و هیچ بادی نمیومد یکم که رفتم دیدم اون وسطا یه قبرستان کوچولو هست که بنظر خیلی قدیمی میومد و دو سه تا قبر بیشتر توش نبود و بقیش تخریب شده بود کنجکاو شدم ببینم چیه رفتم که برم سمتش یهو یه باد شدیدی گرفت و همراه باد کلی تیغ گیاهای خاردار کوهی شلیک میشد سمتم چند قدم برگشتم عقب دیدم دیگه باد نمیاد دیگه ترسیدم و برگشتم همه لباسام پر از این تیغ بیابونیا شده بود اصلا عادی نبود و درختای یکم دورتر برگاشون تکون نمیخورد اگه باد بود همه جا باید میومد. بنظرم کار خودشون بود بی تربیتا 😅

 

از اولین عکسایی که معروف شد

و بهش جن واقعی اطلاق میشد اینه

[نظری در موردش ندارم بنظر واقعی نیست ولی شبیه تصورات خیلیامونه]

 

 

ولـــــــــــــــــــــی تجربه آدما متفاوت از همدیگست.

چندتا ویدیو از یوتیوب دانلود کردم و اگه بیشترشون هم ساختگی باشن بعضیشون بنظر واقعی میان و منم همونا رو جدا کردم که با هم ببینیم و درموردشون بحث کنیم.

طبق چیزی که من متوجه شدم جن به 4 شکل خودشو نمایان میکنه که فکر میکنم بسته به نژاد و میزان انرژیشون میتونن شکل فیزیکی متفاوتی از هم داشته باشن به هرحال اجنه به 4 شکل نمود پیدا میکنن.

 

1. نامرئی:

جن در حالتی که نامرئی و ناپیداست قوی تر بنظر میرسه و در واقع ظاهر شدنش بسیار اونو ضعیف و آسیب پذیر میکنه و متاسفانه چیزی که من دیدم با بسم الله و آیات خدا جن غیب نمیشه و بره😅 بلکه اینطوری که میگن ضعیف میشه ولی بازم میتونه مثلا درو بازو بست کنه و اشیا رو جابجا کنه و چراغ روشن و خاموش کنه و کرم بریزه😅

و اینطور که من دیدم و شنیدم جن اگه قصد اذیت داشته باشه [که در واقع انتقام چون اگه کاریشون نداشته باشید کاریتون ندارن] ظاهر نمیشه و در حالت نامرئی کرم میریزه 🙄

 

ویدیوی شماره 1

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 8 ثانیه

 

 

ویدیوی شماره 2

دریافت
مدت زمان: 7 دقیقه 11 ثانیه

 

 

ویدیوی شماره 3 [ادامه ویدیو قبل]

دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 41 ثانیه

 

 

 

 

ویدیوی شماره 4

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 54 ثانیه

 

 

 


2.به شکل سایه یا هاله ای از نور :

که بستگی به غلظت اون میتونه گاهی با چشم و گاهی با دوربین دیده بشه

 

 

ویدیوی شماره 1

دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 24 ثانیه

 


3. قابل دیدن و شبه انسان :

گاهی اجنه به شکل کاملا فیزیکی درمیان که من تصورم اینه که جن برای نمایان شدن باید منقبض بشه و انرژی خودشو جمع کنه و فشرده بشه تا قابل دیدن بشه

 

 

ویدیوی شماره 1

دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 4 ثانیه

 

 

ویدیوی شماره 2

دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 2 ثانیه

توی این ویدیو که دیدید بنظر من اومد شاید یه آدم بدبخت بیچاره ای چیزی باشه ولی یاد داستان ایرانی درمورد جن افتادم که میگفت جنای کوچیک دیده تقریبا شبیه این عکس

 

 

ویدیوی شماره 3

دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 16 ثانیه

 

 

ویدیوی شماره 4

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 42 ثانیه

 

 

 


4.تسخیر انسان

بنظرم بیشتر برای اشخاصی که کارای جن گیری میکنن ولی روح ضعیفی دارن یا بلدنیستن و دست به طلسم و این چیزا میزنن بیشتر پیش میاد صدبارم گفتیم خیلی خطرناکه ولی بعضیا کنجکاویشون بیش از حده و زندگیشونو با این چیزا نابود میکنن

 

 

ویدیوی شماره 1

دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 28 ثانیه

 

 

 

ویدیوی شماره 2

دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 31 ثانیه

 

 

 

منابع: NikfarTV , PouyaBIGGUY

نظرات  (۶۲)

  • ♪♪HANANE ♪♪
  • یه سوال

    اینا چرا دقیقا میرن توی این اماکن؟

     به نظرم اینایی که جنا ناخود آگاه بهشون جذب میشن بدون اینکه خودشون متوجه بشن میتونن با دنیای دیگه (همون دنیای جنا) ارتباط برقرار کنن 

    نمیدونم چجوری منظورمو بفهمونم

    ولی دنبال اینا رفتن بده

    من مشکلاتم از زمانی شروع شده که همش توی یه پیج اینستا که مطلب ترسناک میذاشت (اگ خواستی آیدیشو بدم)

    قبلا واست تعریف کردم....

    نمیدونم یادت هست یا نه 

     

    حنا اینارو نبین .
    فکر کنم اینجور جاها زندگی میکنن چون متروکه هستن و آدما مزاحمشون نمیشن پاتوقشون میشه
    آره شایدم یجور استعداد یا ویژگی خاص باشه که بعضیا دارن نمیدونم ولی چیز ترسناک که بخونی و ببینی باعث ترس و توهم میشه 
    شایدم از زندگی ما خبر دارن با خودشون میگن حالا که ترسیده بذار ما هم اذیت کنیم 
    اگه چیزای باحال میذاره آیدیشو بده
    نه یادم رفته دوباره بگو چی دیدی 

    من میرم حمام بعد میام اینو میبینم😂😂😂😂

    چرت گفتم مگه کنجکاویم میزاره اینو نبینم؟؟؟؟

    خب تو نباید اصلا ببینی .

    این تصاویر جن واقعی بود؟۳رو میگم قابل دیدن و...

    آره فکر کنم کلیپ خیلی هست ولی اینا بنظرم واقعی بودن حالا بازم این پست بروز میشه درآینده

  • ♪♪HANANE ♪♪
  • همشو دیدم.....

    دوتای اولی ترسیدم ولی بعدش عادی شد.

    اممم... منظورم این بود چرا آدما میرن اینجور جاها؟

    فک کنم توی پست "دوست خیالی" توضیح داده بودم

    نمیدونم ولی مطمئنم توی یکی از پستا بود

    البته اگه حذفش نکرده باشی...........................................................................................

     

    فکر میکردم ترسناک تر از این حرفا باشن
    دوتا اولی که نامرئی بودنو ترسیدی؟ بعدش اونایی که پیدا بودنو نترسیدی؟
    الان حس نمیکنی از بیرون در اتاقت یدونه جن بیاد سرک بکشه؟
    نه من چیزی رو حذف نکردم 
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • نه 

    اتفاقا بابام میاد سرک میکشه XDDDDDD

    چرا باید از اون مرئی ها بترسم؟ XD

    من که ترجیح میدم ببینمشون تا وقتی که نبینمشون XD

    خو اگ حذف نکردی باید حتما باشدش XD 

    چرا امروز اینقدر انرژی دارم XD

    XDDDD


    خوش به حالت انرژی داری 😂
    آخه بعضیاشون ترسناکن 

    آره درست میگی پیداش کردم اینه:

    "منم تجربه های عجیبی دارم!

    از بچگی یه روح آزارم میده

     اتفاقای وحشتناکی واسم افتاده که طولانیه فقط یه خلاصه میگم.

    همین پارسال تو حالت خواب و بیداری بودم چشمام رو یه ذره باز کردم دیدم دارم تو اتاقم میچرخم. اصلا نمیتونستم بدنم رو تکون بدم انگار یه نفر دیگه کنترلش میکرد.

    بعد نمیدونم چند دقیقه یا چند ساعت بعدش دوباره رفتم تو حالت خواب و بیداری ولی باز هم نتونستم بدنم رو تکون بدم. اون لحظه پیشونیم رو گذاشته بودم روی طاقچه ی جلوی پنجره اتاقم و انگار کسی رو میپرستیدم. چند ثانیه بعدش دوباره خوابم برد.

    بعد حدود اذان صبح بود که کامل بیدار شدم. اون موقع اختیار بدنم کامل دستم بود. ولی رفته بودم گوشه ی اتاقم کز کرده بودم و بدنم میلرزید و حسابی عرق کرده بودم و اشک از چشمام میمد. این اتفاق رو واسه مامانم تعریف کردم ولی اهمیت نداد تا اینکه بیشتر شد. بعد از اون یه دوربین تو اتاقم گذاشتن و موقع خواب انگار داشتم با کسی حرف میزدم.

    گاهی وقتا دوربین کلا سیاهه سیاه میشد و چیزی رو نشون نمیداد. درحالی که تو اتاقم کلا وقتی برق هم روشن نباشه اتاقم نورانیه:/ این خلاصه ای بود از اتفاقاتی که واسه من افتاده. فکر کن میخواستم کامل بگم چقدر میشد:/

    البته بعد این اتفاقا دیگه هیچوقت شبا نخوابیدم"

  • ♪♪HANANE ♪♪
  • عررررررررر XD

    چقدر نابود نوشتمش XD

    اصلا از ضمیر استفاده نکردم XD

    ایح ایح XD

    خیلیم قشنگ نوشتی
    دیگه اتفاق خاصی بجز این نیفتاده؟

    من ندیده برگام ریخت

    عع برگاتو نریز اینجا .
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • همیشه میاد تو خوابام به شکل فجیعی میکشتم 0-0

    مثلا یه بار گلومو برید

    داشتم فواره ی خون خودم را مشاهده میکردم 0-0

    اون چه شکلیه ؟

    اوکی بابا اصلا من برگامو میزارم رو کولم میرم

    نه شوخی کردم اصلا من درآمدم از برگای شماست میدیم کود گیاهی درست میکنن میریزن توی باغ و باغچه.
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • یه دختر کاملا سفید با موهای بلند مشکی که دهن نداره

    ولی جالبیش اینه که مثل این روحایی که توی فیلما هست، موهاشو نمیریزه جلو صورتش 0-0

    یه بار خواب دیدم ناخوناشو کرد تو جایی که باید دهن می بود پوستشو جر داد بعدش دندونای یه گربه رو گذاشت تو دهنش . _ .

    منم هی آرزو میکردم یکی بیاد بیدرام کنه ( هوشیار بودم ولی نمیتونستم از خواب بیام بیرون . _ .)

    چرا همه جنا این شکلین؟ یا سیاهن و مثل سایه
    یا سفیدن و یه لباس بلند سفید تنشونه با موهای سیاه
    بعد هیچکدومم صورتشون درست معلوم نیست 
    البته تو احتمالا خواب دیدی ولی تو ویدیوها اکثرا همین شکلی هستن
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • منم دو بار جن دیدم  ولی کسی باور نکرد):

    کلاس دوم بودم (الان هفتمم)

    ک عموم مرد دختر عموم ک کلاس اول بود خیلی غصه میخورد):

    همه می خواستن برن سر خاک ک منو دختر عموم رفتیم کوهنوردی/:

    داشتیم میزفتیم دختر عموم میگف کسی اینجاس؟

    من گفتم نه 

    گف با تو نبودم حس میکنم یکی منو نگا میکنه /:

    پایین کپه ی موجودی  ک قدش بلند و سیاه بود با سرعت رد شد 

    چون بچه بودیم و اسکل،نفهم رفتیم ببینیم کیه

    بعد دیدیم بالای کوه همون موجود میدوعه():

      رفتیم خونه مامان بزرگم کسی توش نبود خونه اونا ت باغ اخه 

    پشت پنجره  ی سایه دیدم خیلی ترسیدم 

    رفتم نگا کنم از اون ور هیچی نبود 

    بعد ب دختر عموم گفتم گف هنوزم اونجاس و تکون میخوره():

    کلی ماجرا دگ هم هس.......

    میسی از مطلب خوبتون ولی کم مونده بود بشمام بریزهXDD

    جن انصافا.......

    ی جا خونده بودم اگ ب صورت ناگهانی لرزیدید بدونید جن از پیشتون رد شده ی بار شب بود ت اینه ی سایه دیدم و بعد لرزیدم فک کنم جن بود 

    سایه دستش بود....

     

    ممنون که از تجربیاتت گفتی 
    لرز کردن فکر نکنم ربطی به جن داشته باشه
    یا مثلا بعضیا میگن جن که بیاد آدم احساس سرما میکنه ولی من فکر میکنم برعکسشه یعنی آدم وقتی میترسه سردش میشه و حس مورمور شدن میکنه 
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • عرررررررر من ک از جن نمی ترسم  شایدم بترسمXD

    خب نمد شاید باور نکنی ولی منم  ی دوست خیالی ت بچگی داشتم ک عجیب بود خیلی خوشگل بود چشاش سبز بود با موهای کوتاه مث خودم (:

    ی بار  ی چیپس اورد خوردیم دوتایی 

    بعد مامانم اومد گف عه این چیه؟

    گفتم زباله چیپسه دیگع/:

    گف ما ی  چن روزه چیپس نخریدیم /: از کجا اوردیش؟ گفتم لالا (اسمش بود) واسم اورد 

    مامانم خندید  و نازم کرد و رفت/:

    لا لا همیشه پیشم می خوابید و کمک میکرد اتاقمو مرتب کنم (:

    نمیدونم خیلی عجیب بود اگ الان پیشم بود سکته میکردم/:

     ی بار با توپی ک لالا داشت بازی میکردیم ک توپ دست اون بود زد محکم ب گلدون و شکست

    منم فک کردم چون دوست خیالیمه گلدونم الکی شکسته 

    ولی نه......

    /:

    از 8 سالگی ب بعدم ندیدمش فق ی بار تو اتاقم گریه میکرد و بهم میگف نامرد /:

     

    . چقدر عجیب
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • افشین خوشحال میشم به بخش مدیریت scp room سر بزنی T--------T

    باشد 
    یاااااااااااا حضرت پشم :|
    سلام پشماتو کنترل کن 💀
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • اممممم اخه من حتی تو تابستونم می لرزم /:

    ی بار با دوستام برای کنجکاوی رفتیم چن تا خونه متروکه ت کوه/:

    اونجا خیلی هواش خوب بود و داخل خونه کلی خندیدیم((:

    همون شب خواب خونه هه رو دیدم ک سالم بود رفتم توش نشستم ی دفعه ی چیزی گردنمو گرف /:

    سیاه بود همینو تونستم ببینم /:

    کاش یه خاطره واضح هم داشتیم ازین موارد همشون مات و تار و تاریک و .. هستن

    میددونم دارم اشتباه میکنم و امشب خواهم ترسید

    اما این اشتباه شیرین اغوشش را برایم باز کرده 

     

    فکر کنم آخریاش ترسناک ترن .

    من  گ و * بخورم برم تو همچین آغوش دیگه  

    .

    به به بالاخره مطلب گذاشتی من که پیش اومده برام شب ها نمی‌دونم چرا صدای یک چیزی که روی زمین میخوره و قل میخوره می‌شنوم بیدار میشم این صدا رو میشونم کنجکاو هستم درباره جن حتی توی یک روستا رفتیم با دوستم توش میگفتن یک بچه اونجا توپش افتاده و دیگه برنگشته ما هم از کنجکاوی رفتیم توش هم ون و هم توپ توش بود نرسیدیم رفتیم بالا صدا اومد دیگه الفرار مکان هم توی یک ویدیو پیدا کردم اطراف مشهد یارو نگفت کجا ولی خب من پیدا کردم :)

    من ندیدم اجنه فقط برای ترسوندن کسی کاری بکنن فکر کنم جاهایی که ادما کمتر میرن زندگی میکنن و اگه بری توی خونه زندگیشون اذیتت میکنن که از اونجا بری

    شاید باور نکنی ولی خواب رو ازم گرفته تمام شب بیدارم وتمام لامپ ها روشن چند بار در بسته وباز میشه دارم سعی میکنم قرارداد رو بین مالک فسخ کنم سختمه پدرم در اومده تا ساعت 8 بیدارم اوفففف امیدوارم هیچ کس مثل من نشه

    قرارداد چیه یا خدااااااااا
    این همه کلیپم زیاد بود یجا گذاشتم 
    .

    راستی من همون دانیالم تو اون یکی وبلاگه ولی واقعا برات اتفاق افتاده.اگر افتاده بهم بگو چجوری از دستش خلاص بشم

    چیزای که نوشتم واقعیه ولی چیز مهمی نیست شایدم توهم
    سر و صداها همیشه هستن ولی گاهی خیلی حساس میشیم روشون و گوشمون 10 برابر تیز میشه
    توجه نکن چیزی نیست
  • دانیال حسینی
  • اکانت ساختم.قرارداد بین مالک من مستاجر هستم حاجی من بدبخت کنجکاوی کردم تو یک مسجد مخروبه که یک بچه دیگه نیومده بیرون ازش دیوانه بودم الان چند شبه وضعیت خوبه سر و صدا نمیاد خونه هم ویلایی هست آروم شدم.دیشب بالاخره خوابیدم چند شبه کاری ندارن باهام خدا رو شکر

    فکر نمیکنم دنبالت راه افتاده باشن مسجدم که جای خوبیه 
    امیدوارم زندگیت با آرامش بشه 
  • دانیال حسینی
  • راستی پروفایلت عکس یک بازی ترسناک اندروید

    آره قبلا بهم گفته بودن

    بدلیل دیدن صحنه های ترسناک از سن 5 سالگی بدنم سر شده. یهسوال داشتم شاید خیلی بیربط باشه لما .: من پارسال روی در و دیوار اتاقم برگه های a4 چسبوندم و روشون نوشتم کمک . به من توجه کن . چرا ؟. حدود 14 تا بودن. بعد زمستون بود هیچ راه نفوذ باد وجد نداشت . نمیدئنم چرا ولی وقتی تو خونه تنها بودم این برگه ها تکون میخورد . بعد اونارو کندم . دره کمد صدا میداد به شکلی که انگار ینفر داره در میزنه . توی اتاقم 3 تا قران گزاشتم دیگه مشکلی نبود . نظر شما درباره مشکل من چیه؟ به هرکی گفتم . گفت توهم زدی

    راه حل خوبی ارائه دادی برای بقیه که همچین مشکلی دارن قرآن خوب جواب میده
    خیلیامون چیزای عجیب تجربه کردیم که جوابی براش نیست
  • دانیال حسینی
  • آقا داری سر دو تا آدم یا گروه که من نمی شناسند دعوا میکنید اینا خواننده آن پول هاشون از حرص شماهاست

    هان؟ چی شده؟ کی دعوا میکنه کی خوانندست؟
  • دانیال حسینی
  • اه اشتباه پست کردم

    آهاااااان .
  • دانیال حسینی
  • کپی کردم اومدم تو گوگل گفتم سر بزنم رفتم یک قهوه زدم یکهو دیدم پست شدی بسی عصبانی بیدم

    ..

    عاااالی 👌👌👌

    به به تو هم فیلم ترسناک دوس داری 😋

    مگ جن از فلز فراری نیست و تنها فلزی ک میونه دست بزنه طلا نیست چگونه ب چه صورت بهدر فلزی دست زد

     

    نمیدونم با فلز مشکلی دارن یا نه
    شاید خوششون نیاد ولی دلیل نمیشه از چیزای فلزی فرار کنن

    منم یک داستان دارم                                                                                                                                         یه شب عروسیه عمم بود رفتیم توی اپارتمانی که کنار اپارتمانی بود که درحال ساخت بود.اون موقع بچه بودم ولی هچ علاقه ای نه به عروسی داشتم نه به فاتحه.با 2 تا پسر عموم اومدیم پایین و چندتا تفنگ پلاستیکی برداشتیم و نشستیم بازی کردن.درحال بازی بودیم که یک دفعه صدایی توی طبفه ی دوم این اپارتمان امد.من گفتم حتما گربه اس ولی یکی از پسر عمو هام به یه جا انگشت نشون داد که بالکون بود.بهم گفت اون گربه اس؟!یه صورت زن پشت شسشه ی کثیف که داشت پسر عمومو نگاه میکرد.ما هم شروع کردیم به مسخره کردنش و سنگ برتاپ کردن بهش.یه دفعه بلند شد و یک سینی شیشه توی دستش بود و اونو به سمته پسر عموم پرتاپ کرد و پسر عموی بیچارم یه مویی رد کرد که سینی به گوشش خورد و گوشش خونریزی کرد.بخدا راسته باور کنید

    .

    جن  

    تنها موجودیست که هست اما واقعیت نداره 

    من وجود این موجود رو اصلا انکار نمیکنم 

    اما از نظر تمام چیز هایی که شنیدیم و میبینم یجور بازی هست 

    وگرنا یه سوال ملاه های واقعی (نه از اینا که دروغ میگن )چرا باید برا ما  یعنی کسانی که تلاش نکردند 

    و ..... باید بگه جن چطور هست و .....

    امیدوارم منظورم رو بفهمین چون نوشتنش برا راخت نیست 

    تمام اینا الکی هست که جن از فلان فلان میترسه نمیاد به نظر این وسط چیز های بیشتری واسه گفتن هست 

    که منو شما نمیگن 

     

    خیلی بریده حرف زدی نفهمیدم
    ولی قبول دارم خیلی چیزای بیشتر و حتی علمی هست که به دلایلی به ما نمیگن

    میدونم چون خودم هم نفهمیدم چطور توضیحش بدم 

    با مثال شاید بشه منظورم رو بفهمین 

    مثلا تو دوران مدرسه اون زمان که ژیگول و گوگولی بودیم درس میخوندیم بعد سر امتحان حاظر نمیشدیم که به بقل دستی تنبلمون تقلب بدیم چون ما زحمت کشیدیم و لی اون همین جوری الکی  20 بشه (من تا کلاس 6 اینجوری بودم شمارو نمیدونم 6 به بعد هم کل دانش اموزا رو با تقلب تغذیه کردم )

    یا تو مثلا کلید گنجو داری اونم دوتا حاظری یکی از کلیدا رو به من بدی که برا ش  هیچ زحمتی نکشیدم و خطر نکردم 

    ولی تو توراهع به دست اوردنشون تقریبا مردی ؟؟؟

    امیدوارم حالا تونسته باشم یه چیزای رو بگم و بفهمین منظورمو

     

     

    خب آدم عادی اینطوری نیست
    تقلب که همه میکنن مخصوصا اینجا که مدرک آنچنان چیزی رو برای آینده تعیین نمیکنه
    من اگه ثروت زیاد داشته باشم دوس دارم به خیلیا کمک کنم نه الکی نصفشو بدم به کسی که نمیشناسم ولی حاضرشم نصفشو به کسی بدم که ازش خوشم میاد

     من خیلی ترسوام ولی به شدت درمورد جنا کنجکاوم ودوست دارم بیشتر باشون اشنا شم

     من یه بار جن دیدم  ولی وقتی واسه مامانم تعریف کردم باور نکرد

    یه مدت بود تو خونه وقتی تنها  میشدم حس میکردم یه نفردیگم تو خونس وقتی راه میرفت حسش میکردم ... چندبار شبا  بین خواب وبیداری صدای بازو بستن کمدمو میشنیدم یه بارم نصف شد تشنم بودبیدار شدم  هنوز کامل هوشیار نشده بود یمکم چشاموباز کرم دیدم یه سایه سیاه که قدمتوسط داشت به چارچوب در تکیه داده بود نگام میکرد وقتی اینو دیدم خواب کامل از سرم پرید زود چشامو بازو بسته کردم ولی دیگه چیزی نبود اون موقع زیاد اهمیت نمدادم فکرمیکردم توهم میزنم والان که بش فکر مینکم قلبم میاد تو دهنم......

     الانم که این فیلمارو دیدم دستو پام بی حس شدن...:/

    سلام حداقل شب نمیدیدی
    آدم وقتی حساس میشه صداهایی که همیشه بودنو قوی تر میشنوه
    نترس چیزی نیست ما در حیاطمون سرد و گرم که میشه یه تیک صدا میده که اوایل برام ترسناک بود ولی الان میدونم و غافلگیرم نمیکنه

    وقتی امدم تو وبت دیگه نتونستم برم*__* 

    من بعضی وقتا  از سایه ی خودمم میترسم یا مثلا بعضی اوقات از یه صداهایی میترسم که واسه  بقیه مسخرس این ترسم واقعا دست خودم نیست ..... 

    یه سوال من چندجا خوندم که جنا چیزو بر نمیدارن باخودشون ببرن  ولی موقع که این چیزای عجیب واسم اتفاق میافتاد  یه چندتا از لباسامم   گم  میشدن مثلا یبار یکی از تیشرتامو گذاشتم تو کمد دورز دیگه که خواستم بپوشمش نبود... 

    البته من بعدها فهمیدم که خونمون جن داره حالا نمیدونم اون این کارو میکرد یا یه موجود دیگه ..... 
     
     
      

     

    توی دیدن چیزای ترسناک زیاده روی نکن

    خیلی خوب بود،اون قانون کاملا درسته که اگه دنبالشون باشی بهت نزدیک تر میشن :) 

    فک کنم تو همه خونه ها هستن ولی بستگی داره که باورشون کنی وجودشونو حس کنی یا باورنکنیو نفهمی هستن،من خودم چن بار رد شدنشونو دیدم ولی خب عادت کرذم چون به هر حال موجودات خدان و اسیبی بهم نرسوندن خداروشکر(البته یه چن بار وسایلام گم شدن و جای دیگه ای پیدا شدن) ولی خب اشکالی نداره :))

    اینجور مطالب مفیدن که ترسمونو کم تر کنیم و بدونیم همه موجودات خدا زیبان ؛)

    اگه امکانش هس در مورد اظهار فرشته تو خواب یا بیداری و دیدنشون مطلب بذارین،اونا هم جالبن   ؛)

    در مورد فرشته ها چیزی نشنیدم .
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • هن؟

    برات کتابشو خریدن /: خوش ب حالت من تا میگم جن منو سرویس میکنن:دخترم همچینچیزی وجود نداره،نمیاد پیشت،نترس //////:

    سمت اینا نری بهتره

    اره فرشته ها هم جالبن یا مثلا سفر تو زمان با کنترل روحت :))

    .

    منم تو سال سوم خیلی کنجکاو بودم رفتم با دوستام در موردش صحبت کردم دقیقا همون صدایی که تو متن بود صدای غرش مانندی داد حالا نمی دونم هواکشی چیزی بود یانه ! اما توصیفات دقیقا همون بود از اون به بعد دیگه با کسی در این مورد حرف نزدم

    اینجور مواقع باید نادیده بگیری و توجه نکنی

    یه مدتم مامانم اینا که میومدن ببینن خوابم یا نه میومدن سرشون و میاوردن از در اتاق تو منم همش توهم میزدم  وقتی به در یه نگاه سریع و گذرا میکردم سر یه چیز عجیب رو میدیدم اما نمیدونم توهم بود یا نه

    . حتما توهم بوده توجه نکن

    در مورد اعضای دیر صهیون تحقیق کن و بزار البته این چیزی که گفتم همون فراماسون ها هستند که همه ی ما در موردش غلط فکر میکنیم اگه به این اسمی که گفتم تحقیق کنید نتایج از زمین تا آسمون فرق میکنه اون هایی هم که ریشه های موهاشون کوچکه لطفا اول بزنن بعد تحقیق کنن مثلا یه چیزی که هست می فهمیم اونا نه تنها شیطان پرست نیستن بلکه بسیار با خدا تر از ما هم هستند که تن به مراسماتی نظیر هیروگاموس میدن 

    در واقع ما غلط فکر میکنیم در تاریخ مذهب ما دست برده اند  

    من خودم نسبت به گوگل بسیار بدبینم اینا هم تا برسن بالا از اول آدمای بدی نیستن و سالها طول میکشه تا وفاداریشونو ثابت کنن و به درجاتی برسن با هدف اصلی آشنا بشن که اون موقع هم هیچ اطلاعاتی ازشون درز نمیکنه 
    اگه بخوای سطحی نگاه کنی که آره همه آدما خوبن
    بنظر من فراماسون و صهیونیسم همون چیزیه که توی فیلم وکیل مدافع شیطان نشون داده میشه یه سری آدم که به ظاهر متمدن هستن ولی دشمن بشریت و این که دلیلش چیه اصلا نمیذارن ما متوجهش بشیم
    ولی دوس دارم درمورد چیزی که گفتی تحقیق کنم ولی ممکنه حتی منابع این کتب به دست خودشون نوشته شده باشه

    دین و آیین تا وقتی هرشخصی سرش به کار خودش باشه مال هرکسی به خودش مربوطه ولی وقتی بخوان همه چیزو تحت کنترل خودشون دربیارن فقر و جنایت و سیستم کنترلی ایجاد کنن باید جلوی کارشون گرفته بشه شاید همه این شیطان پرستی و چیزای ماورایی برای گمراه کردن ما باشه و برای سرگرمی اینجا درموردش بنویسیم ولی چیزی که در اصل باید بهش توجه کرد سیستم بردگی این جمعیت کم بر کل دنیاست

    ترسناک نبودن خیلی ولی باحال بود

    فقط نفهمیدم برای چی کبریت روشن میکرد میزد به بدن دختره تاحالا ندیده بودم اینکار کنن

    نمیدونم از جنگیرا باید پرسید
    یه جای فیلم هست مرده کبریت روشن میکنه دختره که جن زده شده فوتش میکنه اینقدر خندیدم 
    .

    از طریق گوگل نمی تونی تحقیق کنی چیزی نمیاره از چند جلد کتاب که الان حضور ذهن ندارم و از چاپ های قدیمی هم می تونی مدرک در آری من تازه سایت شما رو پیدا کردم خیلی باحاله یکی از نقاط قوت ش جواب دادن و پیگیر بودن برای نظراته 

    من خودم اینقدر بدبین شدم که اگه بگن فلان چیز توی کتابی 600 سال پیش نوشته شده تا خودم کتابو نبینم و نبرم آزمایشگاه و بهم ثابت نشه که واقعا مال 600 سال پیشه نه 6 سال پیش باورش نمیکنم
    دوم این که قدیمی بودن معنی صحیح بودن نمیده 

    البته تو کتاب راز داوینچی که داستان ماننده هم هست دوست دارید بخونید اما مطالبش صحیحه اما مطالبش کمه خواستید بخونین   

    راز داوینچی اسمشو شنیدم با کتاب مسیحیت که تناقض داره طبقش نوشته مسیح ازدواج کرده و یادم نیست درست فکر کنم مدارکی از آرامگاه مسیح رو میده که ما معتقدیم حضرت عیسی به آسمان عروج کرد و کشته نشد تحقیق در موردش کار سختیه باید وقت زیادی گذاشت که من فعلا ندارم خیلی بده که نشه حقیقت همه چیزو شناخت

    البته تو کتاب راز داوینچی که داستان ماننده هم هست دوست دارید بخونید اما مطالبش صحیحه اما مطالبش کمه خواستید بخونین   و البته چیزی که تو مطلب گفتی با فرمول e=mc2 مطابقت داره ولی از لحاظ زیستی وقتی ما می ترسیم غده آدرنال شروع میکنه به ترشح کردن خودمون آدرنالین یا ترس که باعث میشه قلب خونرسانی رو تند تر انجام بده و مغز بهتر و ماهیچه ها سرعت بیشتر و اندام حسی با ظرافت بیشتر کار کنند در این مواقع اگه پشه هم رو هوا بپره شما عکس العمل نشون میدید 

     

    دفعه بعد که جوگیر شدی نصف شب برو قبرستون 

    متوجه میشی که اصلا ترس نداره. یه باد خنک و باحالی میاد که آدم یاد ساحل میافته.

    البته برای چند دقیقه اول این حس رو تجربه میکنی. ولی بعدش ارواح یا شاید اجنه کاری میکنن که با کندن پشمات فرقی نداره و قشنگ شیو میکنن برات. 

    یادم میاد ساعت تقریبا 11-12 شب بود که با بابام رفته بودیم سر قبر عموم (عموم تو سن 25 سالگی تصادف کرده بود) توی قبرستان بهشت معصومه در قم.

    قبرستونم تاریک تاریک و خیلی بزرگ بود و از طرف دیگه قبر عموم تو قطعه های اون آخر آخرا بود لامصب.

    بابام که خیالش نبود که الان چه موقع اومدنه. آخه خودش تو روستا بزرگ شده و اونجا هم قبرستون مثل حیاط خلوتشون بوده.

    نشسته بود کنار قبر عموم و آروم قرآن میخوند.

    منم یه نگاهی به اطراف انداختم و بعد از فاتحه خوندن پاشدم یکم بچرخم ببینم قبرستون تو شب چه شکلیه.

    از قطعه ای که عموم توش دفن شده بود یکم دور شدم

    یه اتاقکی دیدم که انگار مال نگهبان قبرستون بود و از هر طرف شیشه داشت و به همه جا تسلط دید داشت ولی مسئله این بود که لامپش خاموش بود و یه چیزی مثل سایه نگهبان بدون تحرک انگار رو صندلی نشسته بود. یکم که بهش دقت کردم لامپ اون اتاقک شروع کرد به پلک پلک زدن کوتاه و عجیب. ترسیدم ولی باز دلم قرص بابام بود. دقت کردم، دیدم وقتی لامپ روشن میشه هیچ کس تو اتاقک نیست ولی وقتی خاموش میشه انگار یه نگهبان تو اتاق حضور داره. تا اینو فهمیدم کل تنم یخ کرد و تا پیش بابام دویدم. وقتی داشتم به سمت جایی که بابام بود می دویدم یه قبر خالی دیدم ولی یادم نمیومد وقتی به این سمت میومدم قبر خالی دیده باشم. ترسم بیشتر شد خلاصه هر طور بود رسیدم پیش بابام. 

    بابام یه نگاه تأسف وار بهم انداخت و از نگاهش فهمیدم که تو دلش گفته: خاک تو سر ترسوت کنن.

    کنار بابام میچرخیدم و هی فضای اطراف رو میپاییدم. یه لامپی اون نزدیکی بود کنار یه قطعه دیگه. یه بار نگاهم بهش افتاد دیدم یه نفر اونجا دقیق زیر نور لامپ وایستاده و به این سمت نگا میکنه. کثافت اصلا تکون نمی خورد ولی چیز ترسناکش اینجا بود که انگار یه کلاه مثل کلاه نگهبانا سرش بود. یه حسی بهم می گفت از اون اتاقک تا اینجا دنبالم بوده و الانم که نزدیک نمیشه به خاطر اینه که بابام داره قرآن می خونه. 

    خلاصه اون شب با هزار جور استرس برگشتیم خونه 

    اون شب همیشه یادمه و خواهد بود

    یه چیزی هست که میگن خوب نیست آدم شب بره قبرستون.

    سلام دوستان من هم خیلی به این موارد ماورا جن و اینا علاقه دارم و چند تا وبلاگ هم درموردشون دارم.من تازه با شما آشنا شدم واقعا مطالب جالبی میذارید.من هم چند بار جن دیدم.تقریبا همین یک ماه پیش بود که خونه ی مادربزرگم بودم که با پسر خاله هام رفتیم بیرون.یه خرابه نزدیکمون بود رفتیم اونجا یه دایره ی سیاه رو دیوار بود.

    دایره هی بزرگ می شد یهو یه آجر به سمت پسر خالم پرتاب شد.اونجا چند تا آیت الکرثی خوندیم بعد فرار کردیم تا الان هر شب دارم ده بار آیت الکرثی میخونم.

    من خودم تجربه خاصی ندارم که مطمئن باشم جن دیدم ولی چون میدونستم بجز خودم خیلیا در موردش کنجکاون اینجا رو ساختم تا بتونیم در مورد اینجور مسائل بحث و گفتگو کنیم

    اون دومیه مرد ایا؟یا زندس ؟

    خدا میدونه

    وای میخوام جن احضار کنم 

    یا یه شیطانی چیزی چون خیلی باهاشون کار دارم

    حیف از رو مجبوریه

    و اگر نه بچارم

    اول اقدامات رو انجام میدم یه لباس سفید رو روش آیت الکرثی مینویسم جایی که میخوام احضار کنم دورشو قران میزارم که نتونه فرارکنه همون وقتی که اومد یه گردن بندی چیزی سریع میندازم تو گردنش نتونه بهم حمله کنه و تا چند وقت نگهش میدارم

    البته اینا همه تخیل محضه

    مگه میخوای سگ بگیری .

    نه بابا سگ چی پشم چی میخوام یه جن احضار کنم کار اسونیه

    سلام من اینازم...

    من تو یه خانواده بزرگ شدم که همشون جنگیرن از این جور چیزا زیات دیدم اونم از نزدیک ولی از این فیلما فقط این اخری واقعی بنظر میرسید...درضمن خانواده ما نژادشون با انسان ها فرق میکنه ما یه بیماری داریم به نام هماتودیپسیا سرچ بزنین میفهمین چی میگم اگه باز هم باورتون نشد من خدمتتون هستم با کلی سند و‌دلیل و‌مدرک علمی و‌دینی...میخاین باور کنین میخاین نکنین اما من اینجام که ثابت کنم

    اوکی ممکنه باشید ولی اگه بودید به خودتون جنگیر نمیگفتی
    2.هماتودیپسیا  یه مریضیه و ربطی به نژاد نداره ربطی هم به خوردن خون نداره 
    خخخخخ

    الان دقیقاً داری میگی ما خانوادمون خون آشام!؟🤔🤔🤨

    خون آشام اصلا یه چیز غیرممکنه

    (البته شاید شاید به اندازه ی یک بینهایتم درصد امکان داشته باشه)

    یا منظورت مریزیی که خون غیر از رگ ها جاری میشه یه!؟

    بیماری که شخص همیشه احساس عطش و تشنگی داره

    جالبه

     

    اینا چیه میزاری ممکنه بچه یه مردم یه بار بیاد این جا قلبه کوچولوش از ترس منفجر بشه حداقل منو توایم که نمیترسم دوتا آدم ترسو اینجا هستن دیگه! من تکذیب میکنم جن هارو با دوربین نمیشه گرفت فقط افراد خاص(جن گیر ها) میتونن ببینن! ولی حتما فتوشاپی که روش خالی کردن خیلی حتما وقت برده!

    بالای وبلاگ اخطار گذاشتم هرکی رعایت نکنه به خودش مربوطه

    ولی خب زیاد ترسناک نیستند داداش من اومد اینجا تا نرز سکته رفت!

  • Mõøņłįğhť~ ‌‌
  • حقیقتا خیلی ناراحت شدم

    نه بای آدما

    برای جنا

    تو ویدیوی بخش سوم اون یوتیوبر گفت چقدر زشت و کریهه 

    زشت خودشه مرتیکه ی  بیشعور قیافه ی هیچ موجودی انتخاب خودش نیست و استاندارد هر موجودی متفاوته

    حالا انگار خودش پرنس چارمینگ بود

    و ویدیوی تسخیر اون آخری

    اون مرتیکه ی نفهم چرا داشت اون کسی که تسخیر شده بود میزد؟

    درسته که اون من جن خوبی نبود ولی این حق رو نداره که بهش آسیب بزنه حتی به عنوان یه روحانی 

     

    وقتی تسخیر میشن یا هر چیزی تقصیر خود آدم است

    به چه حقی میرم جایی که میدونن اونا زندگی میکنن ویدیو میگیرن؟ 

    #مدافع_حقوق_جنیان

     

    جن به خودی خود ظاهر نمیشه یا کسی رو اذیت و تسخیر کنه توی کشورهای مذهبی بیشتر این اتفاقا میفته چون یه عده کارنابلد میرن دنبال این چیزا و بدبخت میشن وگرنه مثلا اروپا و امریکا کسی اعتقادی به این چیزا نداره که بخواد دنبال حقیقت ماجرا بره
    اون یوتیوبره بچه خوبیه چیزی ته دلش نیست ببخشش
  • Đãřķłįğhţ~ ‌‌
  • وای😭😂😭😂😭

    .
  • 매력적인 🍷뱀파이어
  • عررررر من عاشق این وبمممممممممممم فقط عنکبوته•-•*😹

    مراقب باش نیش میزنه 
  • 매력적인 🍷뱀파이어
  • قهرکلده باهام دیگه نمیادوسط صفحههههه هرچی روش کخ میریزم=-=💔

    .

    عنکبوته رو چقدر نازه،💔🥺🥺

    مراقب باش نیش میزنه .
  • ...🖤 لیلی مجنون (زخم خورده از ج ح)XDXD
  • نه مراقبم

    تا الان نسل عنکبوتای بیوه سیاه رو منقرض کردم 0-0

    تمام این ویدیوها ساختگی هستن و برای کسی که زبان بدن بلد باشه کاملا فیلم بازی کردن رو توی زبان بدن این فیلم بردار ها میبینه. و اینکه ارتباط با جن فقط با اجرای طلسمات دارک اتفاق میفته و مشاهده تصادفی از زمان سلیمان کلا قفل شده (توسط انگشتر سلیمان). سوما ارتباط با جن بد فقط در یک صورت به مرگ ادم ختم نمیشه که روی زمین مندل مورد نیاز کشیده بشه که اون هم علم غریبه کافی نیاز هست و از همه مهم تر چون در نظم طبیعت دست برده و باگ ایجاد کرده باید توی سیستم کارما جزای کارش رو بگیره...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی