midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

جن شکل مشخص و دقیقی نداره و انواع مختلفی ازشون وجود داره که اینا محتمل هستن

این ویدیو ترسناک نیست با خیال راحت ببینید

 


دانلود
مدت زمان: 4 دقیقه 44 ثانیه

 

  • night wolf

نظرات  (۶)

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • ممنون گذاشتیدش:)))

    ندیده بودم جن تا حالا:))))

    خواهش میکنم؟ 
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • (خواهش میکنم؟)؟؟؟

    :))))))

    پس چیکار کنم؟ ؟؟؟؟؟

  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • نه با حالت پرسشی گفتید....

    ولش بازم مرسی...

    راست میگی اشتبا شد
    خواهش میکنم 

    روبیک بنصب بیا

    کجا بیام؟ همینجا خوبه

    این ترسناک نبود :|

    من شاش بند شدم :|

    نه زیاد اون جن توی قبرستونش خیلی خفن بود

    جالب بود اما من خایه فنگ کردم.

    : )

    .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی