midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

اینطور که از آیات و روایات برمیاد خود جنیان مثل دیگر موجودات مادی مونث و مذکر هستند و باهم ازدواج ونکاح دارند، اما جن با توجه به اینکه دارای قدرت تصرف در اجسام هست شاید بتونه به صورتهای مختلف باعث تحریکات جنسی انسان بشه یا با مجسم شدن، چه تجسم مادی و چه خیالی با انسان معاشقه کنه اما بحث ازدواج و دارای فرزند شدن اصلا پذیرفتنی نیست چون دارای دو جنس متفاوت هستند و بلحاظ علمی غیر قابل قبوله حتی دو نفر انسان اگه بلحاظ ژنتیکی با هم سنخیت نداشته باشند دارای فرزند نمیشوند، انسان و جن که دیگه جای خود و داستانهایی که در این باره نقل شده بیشتر جنبه خیال بافی داره و گفته شد که اونها اصلا اجازه ارتباط و دخالت در زندگی انسان رو ندارند چه برسه به ازدواج.

البته بعضی منظور از ازدواج اجنه با انسان رو قرار دادن قوه وهم و خیال انسان مثلا یک دختر برای تصرف یک جن بیان کردند در واقع یک نوع تسخیر هستش که با اختیار خود شخص جن میتونه در وجود یا ذهن اون تصرف کنه چون همونطور که قبلا گفتیم جن از طریق تصرف قوه خیال و وهم میتونه در انسان نفوذ کنه … الله اعلم

  • night wolf

نظرات  (۱۰)

😱😱😱😲

الکیییییییییییه

.

نوچ منم یه چیزایی شنیده بودم الکی نییییس 

بذار یکم بترسم

پیامتم دیدما شرمنده دیر دیدم

نه شایعه درست کردن چیزی نیست

که اینطور

در مورد اجنه و دو رگه های نیمه جن نیمه انسان چندتا رمان خوندم مثل محله ممنوعه 1 و 2 و هیچکسان 1 و 2 و 3

البته بیشتر سبک وحشت میخونم که شبا خوابم ببره خخخخخخخخ

فکر نکنم دورگه ای وجود داشته باشه

میگما من چرا نه از جن میترسم نه این متن های تو منو میترسونه نه حتی فیلم های ترسناک فک کنم قسمت ترس در بدن من خراب شده

وقتش نیمه شبه
یه بازی مثه outlast اخر شب بازی کن میفهمی ترس یعنی چی

آخ گفتی outlast لامصب چه بازی بود خیلی کیف داد

مخصوصا وقتی اون دیونه ها می افتادن دنبالت خخخخخ برگات قشنگ میریختن

ولی اون والکر گنده هه خیلی کند بود از اونطرف اون دکتر دیونه هه که انگشت مون رو قطع میکنه یا تو قسمت فرعیش همون دکتره میخواد از وسط نصفمون کنه خیلی رو مخ بود

آره کاش 3 هم بسازن ازش خیلی باحاله

خدانکنه همون 1 و 2 ش کافی بود البته به نظر من 1 بهتر بود اما هرچی هست ترسناکن

من که شب بازی نمیکنم همون روزم سخته

شما از بازی میترسین با این سن نوچ نوچ درواقع نمیترسیدها دارید به خودتون تلقین میکنید میترسید

آخ تو که نمیدونی چیه

چرا اتفاقا رفتم دیدم چیه چیز خاصی نبود بخوایی ازش اینجوری بترسی

تو شجاعی حتما
باید خودت بازی کنی نه که عکس و فیلمشو ببینی

بازی میکنم بعد یهو از ترس سکته میکنم نه بابا شجاع هم نیستم میدونی یکم زیادی بی حسم

تو فقط توی زندگیت هیجان نداری
ولی پاش بیفته میترکونی

.

جن ها هم مثل انسانا زندگی خودشون رو میکنن. فقط فرق اونا اینه که از آتش درست شدن و ما از خاک

این چیزیه که بابام اعتقاد داره

آره منم شنیدم ولی معلوم نیست واقعیتشون چیه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی