midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

هوش مصنوعی اتومبیل تسلا مردی را جلوی اتومبیل در یک قبرستان خالی نشان داد.! در حالی هیچ کسی در جلو یا اطراف ماشین نبود
به نظر میرسد هوش مصنوعی به کار رفته در ماشین های تسلا انقدر پیشرفته هست که روح و جن را نیز شناسایی میکند🤔

 

مدت زمان: 14 ثانیه
دانلود ویدیو با کیفیت اصلی
 

  • night wolf

نظرات  (۱۱)

سلام

شایدم پیشرفت نکرده، یه باگ بوده! XD :)

داش اگه بخوایم منطقی نگاه کنیم که هیچی ترسناک نمیشه
ما اینجا جمع شدیم که توهم بزنیم 

.
  • 💚DORIS ‌💚
  • سیستم خراب بوده میخواستن جمش کنن گفتم پیشرفته‌س :/

    حالا یه درصدی هم احتمال بده واقعا یه چیزی اونجا بوده .
  • 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛
  • هر چی میخام پشم نریزم نمیشه

    طوری نیست بریز .

    تازگیا ازت خوشم میاد داره همینتور پست میزاری من شنیدم بازی amang us که خیلی دوسش دارم وسط ایلومیناتی ساخته شده بگو این راسته یا نه تو که خیلی از این چیزا میدونی و اگه راسته یه پست از این بزار اگرم نه مستقیم بگو.

     

    [چون من میشناسمت میگی درمورد چیش پست بزارم!]

     

    میخوام برام مدرک جمع کنی پرونده سازی کنی تا یه چیز واصــح در بیاد ببینم چه میکنی

     

    و به احتمال 99% قبول نمیکنی تو رو که من میشناسم ولی واقعا موضوع خوبی گیر آوردم

     

     

    خی=ب حالا نظرم برا این پست:

     

    این واقعی نیستند ما روح رو با چشممتون نمیبینیم پــَ اینا چجوری فیلم گرفتن؟

     

    10 برابر بهتر از اینو من با افتر افکت میسازم کارت شده سرگرم کردن مردم یه چیز واقعی بزار مصلا درمورد یه نفر بود فکر کنم ایتالیایی بود نمیدونم تو یه کلیسا به کتاب های ممنوعه دست پیدا کرد و چیز هایی رو فهمید که نباید میفهمید باید برای ادامش فکر کنم آخه من جای تو بودم بالای هزار تا پست میزاشتم!خیلی ساده ای من قوی تر از تو ام یوهاهاهاهاها

     

     

     

     

     

     

    ایلومیناتی مگه وسط داره؟ .امانگ آس که شبیه بازی مافیاست برای همه چی شایعه درست میکنن 
    درمورد امانگ آس اوایل که اومد اصلا کسی نگاش نمیکرد و یه بازی شکست خورده بود ولی وقتی یه استریمر بازیش کرد و طبق معمول بقیه ازش اسکی رفتن بقیه هم شناختنش و خوششون اومد و معروف شد وگرنه هنوز توی سطل آشغال تاریخ افتاده بود
    دلیل این که زیاد پست نمیذاشتم همین بود که این حرفارو نشنوم آره میتونم هزارتا پست بی کیفیت بذارم
    در مورد کتابا هم تو فکرم بود همشونو جمع کنم توی یه پست

    بعد از این همه که نوشتم تو فقط همینو برداشت کردی؟

    نسبت به بقیه خیلی هم طولانی جوابتو دادم .

    خب من دارم میگم ماشین یه نقص کوچولو داره که ممکنه بخاطر GPS باشه منم چند بار موقه عه مسافرن اینطوری شد چون ماشینمون که نداشت از گوشیم استفاده کردیم!البته چیزی که تو هم نوشتی که منبعش خدا میدونه کجاست هم حرفیه ماسه خودش!ولی بدرد من نخورد من چیزایی بد تر از این هم دیدم توی گوگل مپ حالا منو ادمین کن تا یه پست بزارم نمیکنی که!

    ربطی به gps نداره این ماشین دوربین و حسگر فاصله سنج داره و نشون میده که مانع مثلا آدمه یا سگه یا دیوار 
    ما فرضو میذاریم که مثلا روح یا جن بوده اینقدر سعی نکن
    اگه میخوای اینقدر منطقی نگاه کنی اون گوگل مپ هم درواقع عده ای از روز عکسبرداری خبر داشتن و چیزای ترسناک کار گذاشتن تا توی مپ ثبت بشه

    خداروشکر پراید ازین چیزا نداره :|

    .تکنولوژی روح یاب

    اصلا یه کاری!!

    برداریم با جی پی اسی چیزی

    بریم قبرستون دنبال جن و روح😅😅😅😅😅😅😄😄

    با gps نیست با دوربین و سنسوره 
    ولی فکر خوبیه .
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • چرا من حس میکنم بیشتر از اهنگ

    و اون روحه

    اون ادمی که تو اون تبلته ست از همشون ترسناک تره؟/=

     

    .. چون تنها نکته ترسناکش همونه
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
  • اوم/=

  • یوهاهاهاها
  • از کجا معلوم در برنامه نویسیش باگ نباشه؟ 

    .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی