midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀


توی عکس یه شهر آروم و قشنگو میبینین اما جالبه بدونین آهنگ این بازی باعث خودکشی ۲۰۰ کودک بین ۷ تا ۱۲ سال شد !☠
بیشتر کودکان خودشونو از جایی پرت میکردن یا خودشونو حلق آویز میکردن !
آهنگی که روی این بازی هست فرکانس های حساس و نامفهومی داره که فقط کودکان کم سن و سال اونارو درک میکردن!
این فرکانس ها روی بافت های مغزی کودکان تاثیر منفی گذاشته و باعث خودکشی اونا میشد. کودکانی که از خودکشی جون سالم به در میبردن ساعت ها دچار سردرد شدید میشدن. بعد از این همه خودکشی، موسیقی بازی شهر بنفش که یکی از نسخه های اورجینال و اولیه Pokémon بود، عوض شد و خودکشی ها پایان یافت !

 

دانلود این آهنگ

 

 

دانلود بازی برای کامپیوتر

 

 

 

  • night wolf

نظرات  (۱۳۶)

واااای ...

آهنگش منزعج کنندست ...

منزعج چیه دیگه 

منزعج یعنی اضطراب آور و اینا ...

یکمم کتاب بخون داداش ...

نزدیکترین واژه بهش که شنیدم منزجر هست
آی گفتی دلم کتاب خوب میخواد
شاید کتاب بعدی که بخونم "بیگانه" باشه

منزجر هم میگن اما من منزعععععج رو گفتم ععععععمق مطلب ادا بشه ...

کتاب فرمانروای مه رو بهت پیشنهاد میدم ...

 

http://namaktab.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87/

اهل این مدل کتابا نیستم ولی ممنون 
  • آواز عسکری
  • آخه دلم ریش شد طفلکی ها ...
    چه دل کوشولویی داری تو 
  • آواز عسکری
  • لطف داری تو
    .

    سلام

    جالب بود

    سلام مچکرم 
    یعنی واقعا بچه 12ساله گوش کنه خودکشی میکنه مگه داریم مگه میشه
    نه تاثبر بازی هم هست نه تهنگ خالی
    تازه از هزاران بچه که اینو بازی کردن فقط تعداد کمی اینجوری شدن
    ولی احتیاط کنید

    آهنگش خیلی عصبی کننده اس خیلییییی !یه ذره اش رو گوش کردم سریع قطعش کردم،مغز آدمو میخوره!🥴😑

    اگه اهل بازی باشی میدونی که وقتی سرت گرم بازی و حرکت دادن کاراکتره اونقدرام به موسیقی توجه نمیکنی ولی موسیقی تاثیر خودشو میذاره که البته اگه درست و بجا استفاده بشه باعث جذابیت حداکثری فیلم و بازی میشه

    ابلفضضضضض

     آره

    من آهنگو گوش کردم حس خفگی شدید بهم دست داد

    اوه ولش کن دیگه گوش نده

    خیلی ترسناکه. خود آهنگ ظاهر شادی داره ولی منو یاد هیولاهای دیجیتالی میندازه.

    . هیولای دیجیتالی
  • ارشیا شیرزادی
  • سلام ادمین خوب ایم وبلاگ.عالی ترینی. یکی از بهترین سایت ها یا وبلاگ تو ایرانی.خدایی دمت گرم عالی ولی باید یه دست شویی سرپایی چیزی تو اتاقم بزارم قبل ابن که با وبلاگتون اشناشم دست شویی خونمون 1متر هم فاصله نداشت.ولی الان انگا 10 متر فاصله است.راستی همین اهنگ بازی اگه دقت کنید متوجه میشید که یه اهنگی بوده برعکسش کردن تابلو تابلو.من وقتی اهنگو کامل گوش دادم ضربان قلب تند شد

    آره منم حس کردم یه جوریه
    خوشحالم که ترسیدی رفیق 
    بیشتر جنبه سرگرمی داره مطالب نمیدونم چقدرش راسته

    چ اهنگی*-*

     

    جوگیر نشی ها 

    من کلا آدم مریضی هستم. وقتی کتاب میخونم یا مینویسم اهنگه رو میزارم و بعدش اینقدر تو کتاب غرق میشم دیگه نمیفهمم دارم چی گوش میدم. الان حدود دوسال میشه که گوشش میدم ولی تاثیری روم نذاشته

    کلا مغز عجیبی دارم:/

    در ضمن ببخش اینقدر کامنت گذاشتم:/ نمیدونی چه بلاهایی با همین کامنتا سر پیجای دوستام نیاورم:/

    D:

    خب چرا اینکارو با خودت میکنی حالا تاثیری هم که نداشته باشه صداش گوش آدمو تعطیل میکنه
    نه خیلی هم خوشحال میشم کامنت میدی

    من یه فکر خیلی کثیف زده به سرم 

    1 از این اهنگ ها پیدا کردی بزار ولی نگو چی هست و فقط نظر بخوا که چه حسی داره (یکم خطر ناکه )بعد توضیحاتشو اضافه کن 

    2 اینو ببریم به بقیه بدون گفتن موضوع بدیم و نظر بخوایم و بعد توضیح بدی 

    ااا اینکه 2 تا شد .....ها چیه اونجری  نگاه نکن ها کامنت منه دوستارم بگم یک بعد دو تات بزارم 

    جالبه ولی اینجا زیاد بازدید نداره یه هفته باید نظرخواهی کنیم بعدشم همونا دیگه نمیان که نتیجه رو ببینن

    این اهنگ انگار ریورس داره کسی که میتونه یا نرم افزارش رو داره ریورس کنه ببینیم چیزی میشه از توش در اورد

    گروه تحقیقاتی قاتلاین و مجرمین رمز  راز ها  جنین و جنان 

    افشین 0011 تقدیم میکند (+همکاران احمق 0012و .......)

    با ما همراه باشید با راز ریورس اهنگ  

    به راستی چه کسی مجرم است 

     

    فکر کنم آخه آهنگ خالیه وکال نداره
    نمیدونم میشه جایی رو پیدا کرد که یه عده ادم بیکار بشینن آهنگایی که ریورسشون معنی داره رو لیست کنن

    راستی دیگه واقعا دارم میترسم دیشب و امروز یه اتفاق عجیب افتاد 

    سرگرم کارام بودم یهو فهمیدم دارم یه چیزی زمزمه میکنم  اهنگ نبود فارسی هم نبود انگلیسی هم نبود هیچ کدوم از زبان هایی که بلدم یا شنیدمشون هم نبود 

    فقط اولش یادمه (کومی بور)یه همچین چیزی 

    تازه همش صدا هم میشنوم صدا ی که منو با داد صدا  میکنه  و اگوو دار 

    ولی حس باحالی هست 

    نمیتونم راخت بخوابم دستشویی که دیگه بد تر اینه هم که نگاه نمیکنم چراق هم روشن حموم هم میترسم برم 

    میرم تو 1یا دودقیقه گربه شور میکنم میام خخخخخخ

    باید به توضیحات سایت اینو اضافه کنی (دارای عوارض جانبی ) 

    اهنگه هم خیلی وحشتناکه اصلا رو مغزم داره راه  میره ولی نمیدونم چرا هر روز یکی دوبار گوش میدم 

    انگار منو جذب کردم 

    اگه خودکشی  کردم افشین تو باید به خاصته هام برسی 

    1 لب تاب رو خالی خالی کن ریست تو فکتوری 

    2 یه فلش دارم توش پره پره پره اهنگه (چیزه بدی نداره )نمیخوام کسی داخلش خبر دار بشه 

    خواستی فرمت کن مال خودت یا کلا اتیشش بزن 

    3 تمام کتابامو اتیش بزن 

    4  بالا سره قبرم درخت بید مجنون بکارین 

    نگاش کن ترو خدا نگاش کن چه با دقتم داره میخونه دادا من به این زودیا نمیرم خیالت راحت  

     

    اومدم به بادمجون بم اشاره کنم که خودت در پایان دهانم دوختی
    فلشو فقط میدی؟ اگه وصیت میکردی لپتاپم میدادی امشب میومدم میفرستادمت بهشت بری با حوریا عشق و حال کنی

    دنبال ریورس نگرد اهنگ ژاپنی هست برا همینه که هیچی نمیفهمیدم (مطمعن نیستم) من میدونم استادی مثل استاد راعفی پور (هنوز نمیتونم باور کنم غلام حلقه به گوش این بودم یه زمانی )

    انگار به جز این اهنگ اهنگ های دیگه هم بودن که کشته دادن  

    یعنی چی که اینا این همه راز درست میکنن گوشه موشه های جهان جا میدنش  خوب که چی مثلا بچه رو چکار دارس اخه نامرد

     

    رائفی رو ول کن خیلی پیازداغ همه چی رو زیاد میکنه تحقیقاتش خیلی سطحی و الکیه ولی یه چیزایی رو هم درست میگه

    من خودم فرشته مرگم   

    خدا منو افرید تا بنده هاشو زحر کش کنم 

    من حوری نمیخوام من زن میخوام (ترجیها یه ملیت دیگه مثل کره جاپن چین )زنا ایرانی پر توقع شدن دهنمون رو میدوزن این سه کشور کم توقع ترین زنارو داره و جون میده واسه ازدواح غر غر هم کنن زبونشونو بلاد نسیتی فکر میکنی داره عشق میورزه

    لب تاپ هم قابل نداره (مطمعنم اگه یه روز دسته باشه روز بعد پسش میدی یه مقدارم از جیبت بهم میدی که عوضش کنم )

    فلشم با ارزش تر لبتاپه (چون فلشه مال منه و لب تاپ نه )یه سری عتیقه جات توشه که بشتر کیپاپر ها مخصوصا دخترا دنبالشن  

    تازه باید از ته دل خوشحال هم بشی جون من تمام داارایوم رو پیش کش کردم  کلا به فلش ماله منه که اونم خانواده کردن تو پاجم (سرم کلاه گزاشتن)

    نامرد خدا نکنه هم نگفت تازه پیشنهاد قتلم هم رو میدی اففففففف بر تو ای ظالم     ( تف نیست اوففففف بخونی )

     

     

     

    ایرانی کم توقع هم داریم باید بگردی یدونه ازین دخترا که گوشیشون دستشون باشه دیگه چیزی از دنیا نمیخوان بگیری
    یه 30-40 تایی کامنت باید تایید کنم :|
    ببخشید اگه کوتاه جواب میدم

    گوش من در اثر حادثه ی بدی که واسم افتاد تعطیل شده

    از دوچرخه بدجور پرت شدم پرده گوشم آسیب دیده:/

    یدونش اشکال نداره

    ولی همون یه دونه هم خیلی بده.

    فکر کن وقتی آهنگ گوش میدم میزان صدای یه گوشم از اون یکی کمتره.

    یا گاهی وقتی تو یه مهمونی باشیم باید جوری بشینم که اگر خواهرم خواست تو گوشم چیزی بگه اون گوش سالمم باشه. واقعا زجر آوره. 

    راهش اینه که وقتی هندزفری میذاری صدای چپ و راستشو خودت با نرم افزار تنظیم کنی
    بقیشو دیگه نمیدونم

    اون گوشی ای که باهاش اهنگ گوش میدم قدیمیه نمیشه باهاش هیچ غلطی کرد:(


    . اشکال نداره بزرگتر که شدی یه گوشی خوب مناسب سنت برات میخرن

    دادا اشکال نداره 

    دیدی .گفتم  بهت گ فتم اگه کام بک بدی سرت شلوغ میشه 

    در ضمن من از کسی که مدام سرش تو گوشی باشه متنفرم  اینجوری اصلا بهت گوش هم نمیده 

    کلی براش مزه بریز  نازشو بکش تهش یهت میگه اوکی (مدیونی اگه فکر کنی قبلا داشتم یا الان دارم )

    چه جالب منم گوشم مشکل پیدا کرده موقعی که بخوابم گوشم بسته میشه یعنی دراز میکشم بیدارم ها بیدار 

    ولی صدایی نمیشنوم 

     

    عجب قابلیت هایی داری من برعکس بدجوری گوشم قویه جزئیاتو همچین دقیق میشنوم که یکم آهنگ کیفیتش پایین باشه اذیت میشم یا یکی ملچ مولوچ کنه از درون دیوونه میشم

    خخخخ اره کلا عجیب غریبم (برا همین اسممو گزاشتم پارادوکس )جالب اینه بدونی من شنواییم هم بالاست 

    یعنی قویه از اونجایی که یواشکی بازی میکنم فیلم میبینم و ..... گوشم باید قوی باشه که اگه کسی اومد سریع برم درس بخونم یا پنجره های لب تابو ببندم و اینکه گوشم یهو بسته میشه فقط وقتی میشه که دراز بکشم  من حاظز هستم تمام چیزایی که گفتی (با اینکه منم بدم میاد ملچ مولوج )تحمل کنم ولی دختری گیرم نیفته که تو گوشی باشه  

    این بسته شدن گوشم هم مشکلاتی داره هم مضایایی 

    مامانم قبلا میخواست مارو بیدار کنه (وقتی عصبانی باشه )شروع میکرد به جارو برقی کشیدن 

    الان دیگه من صداشو نمیشنوم راحت میخوابم 

    دراز بکشم صدا بشه یا صدام کنی نمیشنوم اینم بدیشه 

    . جالبه

    یه کمش و گوش دادم سرم خیلی می‌خواره و قلبم درد گرفت

     

    .مراقب خودت نیستی

    من چرا هیچ تغیری نکردم 🤨🤨🤨🤨🤨🤨

    تو کودکی؟ .

    با اطمیناناین غلطه و فقط یه مشت انیمه هیتر درستش کردن:)

    هرچند که اهنگش یکم منزجر کننده است ولی اینطوری نیست که باعث خودکشی بچه ها بشه چون برای خواهرم که پنج سالشه گذاشتم (داشتم پوکمون بازی میکردم ) هیچیش نشد فقط گفت ایشه یه جوریه

    این که انیمه نیست یه بازی پیکسلیه
    حالا گیریم 0.0000001% احتمال داره درست باشه تو باید روی خواهر کوچیکت آزمایش کنی؟؟؟
    خدایا خودت ظهور کن

    وایی سر درد گرفتم وحشتناک بود ولی نمیدونم چرا دلم میخواد تا اخر گوش بدم ببینم چی میشه

    چیزی نمیشه همچین موسیقی هم گوش کردن نداره

    (گوش دادن اهنگ)

    هوممم بد نیست فقط خیلی صداش تیزه "-"

    (اهنگ اوج میگیرد و گوش وی میپوکد)

    جیییییییییغ :0:

    (یک زن شروع به خوندن میکند)

    عربدهههههههههههه :00:

    (هدفون را پرت میکند)

    چون آهنگش فرکانس بالاست برای گوشت ضرر داره با صدای بلند گوش نکن

    (بعد از گوش دادن اهنگ در گوشش احساس جاری بودن اب و صدای زنگ زدن میشنود)

    منو طلسم کردن الانه که بمیرم "---"

    عادیه صداش مثل جیغ و سوت بلنده گوش صوت میکشه

    منم گوش دادمش ولی به نظرم آهنگ قشنگیه حس ترس و حالتی که انگار ازت میخواد کامل گوش بدی.

    مدام تو مخم این فکر میومد که بزارم آبجی کوچیکم یه بار گوش بده ولی میترسیدم تأثیر منفی داشته باشه.

    البته اینم میدونم که این آهنگ بدون خود بازی تأثیر چندانی نداره و چون خودم یه طوری شده بودم که هی آهنگ رو تو ذهنم تکرار میکردم باعث میشد بیخیال این بشم که آبجی کوچیکم گوش بده (6 سالشه و تنها آبجی هست که دارم و از همه کوچیکتره ولی خوش به حالش چهارتا داداش داره که من سومی هستم)

    ولی خودم انگار معتاد آهنگه شده بودم که یهو کلا پاکش کردم دیووونه نشم بمیرم (افشین بدون طاها چه خواهد کرد؟ آیا این رفیق خود را فراموش میکند؟ آیا برای انتقام به ژاپن میرود؟ آیا به نشانه اعتراض به سرویس بهداشتی رفته و در یک حرکت نمادین سر خود را زیر آب سرد میبرد؟  شما چه فکر میکنید)

    میشینم یه گوشه زانوی غم بقل میگیرم

    من تقریبا ۱۳ سالم داره تموم میشه ولی ۱۲ حساب میشم اولش که ۱ثانیه داشت می خوند تو ذهنم یه عروسک کچل دختر با چشمای گریون سیاه احساس کردم سریع هدفون رو پرت کردم ۵ دقیقه سردرد داشتم

    .خب نکن این کارو با خودت

    از آهنگ خوشم اومد با اینکه ۱۰ سالمه، یذره گوش آدمو سوت میکشه 

    .

    خخخخخخخ

    اصلا مال منو نخونده 

    خخخخخخخ

    ببخشید کامنتا خیلی شدن .
    امروز خیلی هنر کردم 4 تا آهنگ انیمه ای پست کردم

    #راز_بقای_افشین_بدون_طاها_چه_میکند

    تو خود mrparadox هستی

    راس میگه این خو

    جواب سوال منو که بالا تو چند گزینه قرار داده بودم رو ندادی 

    زود تند سریع جواب بده کدوم یکی؟ اینجا مرامت معلوم میشه.(البته نه خیلی دقیق)

    دادم

    جان 

    نه اینجا فقط من پارادوکسم کسه دیگه پارادوکس نیست 

    افشین خبر جدید از خودم که برگا های خودمم هم ریخته حدودا یکی دوهفتس که شروع شده 

    من شب قبل از فردا خواب فردا رو میبینم  همشو نه  انگار خلاصه اتفاقات رو میبینم  من مطلب اون موجادتو دیشب تو خواب دیدم  (فقط قسمت اون 137 بقیشو ندیدم رفتم تو بعداز ظهر )

    حاجی من که دارم میترسم  همش احساس میکنم یکی نگاه میکنه و یهو در میره رفت و امد های مشکوک سایه میبنم 

    اینو به پدر مادرم گفتم رفتم نوبت ازمایش اعتیاد گرفتن واسه فردا 

    میگن صنعتی سنتی باهم میزنی خخخ

     

    چیز ترسناک یه مدت نبین و نخون به حالت قبل برمیگردی

    دادا من میترسم گوش کنم خب ولی خیلی کنجکاوم میشه یکمشو تعریف کنی⁦:-|⁩⁦

    مثل آهنگای بازی قدیمیاست 
    چیز عجیبی نیست با صدای کم گوش بده

    نیستم |=<

    اوکی
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • کجاست این mrparadox .......... اخه من کجام شبیهشه |=<

    نمدونم شبیه بنظر میاین 

    یادمه یه بار هم گفتی ایییین نازنین خااااااانم شبیه طاها و پارادوکسه.

    اصلا چطور جرئت میکنی جلوی مامور حاکم بزرگ میتی کامون بایستی و یک دختر رو به ایشون تشبیه کنی؟

    اینجانب از طرف دانای شش طریقت اومدم اینجا تا بررسی کنم چرا آب دهکده مسموم شده! چرا این زامبیا (بکگراند) هی از پشت شیشه دستاشونو میزنن بهش ولی احمقا تا هنوز نشکوندنش؟ چراااااا تو انقد منو یاد یکی از رفقام تو دبیرستان میندازی؟ هااااا؟

    . خب نازنین جان شبیه پسرا حرف میزد شایدم حدسم درست باشه تو از کجا میدونی نیست؟

    im here

    من تو ترک اینترنت و وب هستم برا همین کم میام 

    از خداتون هم باشه که افشین میگه شبیه منین (خخخخخخخخ)

    اخه پسر به این گلی مهربونی  بامزه  و خوشتیپ و .........................................................

    از کجا میشه پیدا کرد  خخخخخخخخخ

    اصلا اعتماد به سقف رو حال کردین 

    افشین من که تو ترکم و این اتفاقات داره میفته (نهایتا 30 دقیقه در روز میام اینترنت اونم میشینم مطلب خنده دار )

    پری شب خواب دیدم یه نفر خود کوشی میکنه 

    فردا بعد از ظهر  پسر دایی بابام خود کوشی کرد 

    اوضاع ترسناکی رو دارم 

    خونه هیچ کس نبود فقط من بودم رفتم دستشویی درو بستم ولی قفل نکردم  وسط مسطا یهو هردوتا در باز شد 

    همه گفتن باد بوده ولی اخه باد چطور در بسته رو باز میکنه ؟؟

    در اتاقم هم همین جوری شد 

    یعنی خدایی ر یی د  .... به خودم  واقعا ترسناکه 

    هرشب هم دارم کابوس میبینم چون همه اینا بعد مسافرت شروع شد فکر کنم طلسم یا دعا یا یه کاری کردن برا من  

    نترس چیزی نیست هیچ موجودی وقتی داری دسشویی میکنی نمیاد سراغت بجز
    سوسکای بزرگ سیاه💀

    بابا وضعیت خطر ناکه 

    شب روپشتبموم صدا راه رفتن میاد 

    وسایل حمام خود به خود افتادن در حای که هیچ کی اونجا نبود 

    اشتباه نکن شاید میخواسته منو دید برنه حشریییییییی بوده خخخ

     

    اینا همش باده

    راستش من امشب بالای سه بار بیدار شدم از ترس و مدام ادامه یه خواب ترسناک رو میدیدم.

    اولش خواب دیدم توی یه کشتی هستم و فضای کشتی خیلی ترسناکه، دیوارای آهنی زنگ زده و خونی، خون روی در و دیوار و زمین و... راهرو های تنگ و صدایه غج غجی که یهو میومد بعد قطع میشد.

     اولش تو راهرو های تنگ بودم. راه افتادم و رسیدم به مرکز کشتی که جای بزرگی بود و  با چندین تا راپله به طبقه های بالا و پایین وصل بود. دستامو روی نرده ها گذاشتم و به اطراف نگاه کردم. یه لحظه توی ذهنم یه تصویر دقیقا از همین جایی که بودم اومد با این تفاوت که چند نفر اون پایین که مثل میدون بود با بدن های خونی و چشم های پر از ترس به اطراف نگاه میکنن.

    یهو تصویر از جلو چشمام رفت. با دقت که به اطراف نگاه کردم فهمیدم اینجا دقیقا همونجاست و حتی خون هایی که پایین ریخته شده رو تو تصویر دیدم و هنوز میشه دید. تمام محیط از مرکز کشتی تا راهرو های تنگ، همه با لامپ های زرد رنگ روشن بود. ولی تاریکی خاصی تو فضا موج میزد.

    یهو دیدم چند نفر دیگه از راهرو های دیگه مثل من بیرون اومدن و با تعجب و ترس به اطراف نگاه میکنن. یه حسی بهم میگفت که خطرناک نیستن. یکی که زن بود و یه رکابی سفید تنش بود که معلوم بود کثیف شده پرسید اینجا کجاس؟ همه به هم دیگه نگاه میکردن و معلوم بود کسی نمیدونه. شمردم ببینم چن نفریم. ما پنج نفر بودیم دو زن و سه مرد. به هم نزدیک شدیم، بهشون گفتم باید ازین خراب شده بریم ولی مثل اینکه وسط دریاییم (وقتی داشتم میومدم یه پنجره دیدم و اینو فهمیدم که تو دریاییم و الان شبه) حس میکنم قصد دارن مارو بکشن. تا اینو گفتم یکی از اون دوتا زن گریه اش گرفت و اون یکی هم بغلش کرد. دوتا مرد دیگه هم معلوم بود مثل من خیلی ترسیدن ولی من مدام اون صحنه یادم میومد و میترسیدم آخرش مثل اونا...

    یکم تعجب کردم از این که نپرسیدن که تو مگه چیزی دیدی؟ ولی مطمئن بودم اونها هم از اون همه خون متوجه قضیه شدن. سکوت برقرار بود که یهو صداهای بلند و عجیبی مثل صداهای خس خس کسی که تنگی نفس داره میاد. بعد از چن لحظه استرس و دعا. چند تا موجود عجیب که شبیه آدم های خیلی چاق بودن اومدن. هیچ پوستی نداشتن و ماهیچه های بدنشون معلوم بود. صورتشون مثل آدم بود ولی خیلی ترسناک.انگار از دو طرف دهنشون رو با قیچی تا گوش بریدن و هیچ عضله ای واسه جمع نگه داشتن دهنشون ندارن. چشماشون سفید سفید بود و برق میزد. اما چیزی که منو ترسونده بود ساطور های  خیلی بزرگ و تیغ تیغی که دستشون گرفته بودن بود و جدا از این، دست یکی دیگشون هم پای یه آدم بود که خون ازش می رفت. همه مون داشتیم از شدت ترس میلرزیدیم. اون دوتا خانم هم که همینطور گریه میکردن. با خودم گفتم اینا خیلی چاقن پس حتما خیلی کندن. برگشتم دست دو سه نفر از جمعمون رو زدم و گفتم بدویین، عمرا به ما برسن. انگار تازه به خودشون اومدن و شروع کردیم به سمت یکی از راهرو ها دویدن. همینطور که داشتیم میدویدیم پشت سرم رو نگاه کردم که دیدم  چند قدم با ما فاصله ندارن. انگار وزن بالاشون هیچ تأثیری روی سرعتشون نداشت. ترس تمام وجودمو گرفت و داد زدم سریعتررررر. همین که اینو گفتم یکی از اون دوتا خانم به خاطر خون کف زمین لیز خورد و عقب موند. یه لحظه واستادیم که دیدیم اون موجودات بالای سرش واستادن. بهش نگاه کردم. یه دستش به سمت ما بود و کمک می خواست از چشماش معلوم بود که...

    دوباره با سرعت بیشتر (هرچند که کلا از نفس افتاده بودیم و با صحنه ای که دیدیم انگار شیره وجودمون خالی شده بود) اما هنوز برای زندگی تلاش می کردیم. اون موجودات دور زن حلقه زده بودن شروع کرده بودن به تیکه تیکه کردن و زنده زنده خوردنش. صدای اولین و آخرین جیغ زن چنان تو راهرو پیچید که تمام تنم سیخ شد. بعد از چند لحظه به یه در رسیدیم. در قدیمی و زنگ زده بود. هرچی زور زدیم باز نمی شد. مدام زمزمه میکردم من نمی خوام بمیرم من نمی خوام بمیرم . حداقل اینجوری نه... یکی از مردا محکم زد رو شونم و بهم نگاه کرد. یکم آرومتر شدم. از یه طرف توی دلم از این خوشحال بودم که اون زن افتاد زمین وگرنه الان همه مرده بودیم. از طرف دیگه خودم رو به خاطر این احساسم لعنت میکردم. به انتهای راهرو نگاه کردم که دیدم اون موجودات درحالی که سر زن رو به سمت ما گرفته بودن و خون زن روی بدنشون پاشیده بود قدم زنان و با آرامش به سمت ما میان. ما مثل دیوونه ها افتادیم به جون در ولی انگار نه انگار. من دیگه کاملا تسلیم شده بودم و چند قدم اومدم عقب ولی بقیه حتی به من نگاه هم نمی کردن و مدام زور میزدن و فریاد می کشیدن. نشستم زمین و به اطراف نگاه کردم، انگار می خواستم جایی که توش میمیرم رو خوب نگاه کنم. یهو چشمم به یه کانال تهویه افتاد، اندازش به قدری بود که بتونم از توش رد بشم. شروع کردم به باز کردن در کانال. چون قدیمی بود خیلی زود تونستم از جا بکنمش. و با کله رفتم توش که یهو افتادم زمین و سرم خیلی درد گرفت. فهمیدم که این یه کانال تهویه نبوده یه دریچه کوچیک به یه اتاقک کوچیک بود. هرچی نگاه کردم هیچ راه خروجی جز راهی که اومدم پیدا نکردم. صداشون زدم که بیان اینجا ولی انگار اصلا نمیشنون چون از صداشون معلوم بود که هنوز در باز نشده. به دریچه نگاه کردم که دیدم یهو یه پای بزرگ و خونی جلوی دریچه قرار گرفت. فهمیدم که دیگه رسیدن بهشون.

    صدای جیغ و دادشون هنوز که هنوزه و الان که از خواب بیدار شدم تو گوشم هست. رفتم عقب و گوشه ای از اون اتاقک کوچیک نشستم و مات و مبهوت به یک نقطه تو تاریکی خیره شده بودم. انگار تو اون تاریکی چیزی وجود داشت. دوباره ترس وجودمو گرفت. اون موجود یکم جلوتر اومد و توی نور قرار گرفت طوری که تونستم کامل ببینمش. اون انگار خود من بود ولی خیلی لاغر و ضعیف تر لباسی نداشت و با یه پارچه قهوه ای خودش رو پوشونده بود. همین طور به چشمای من زل زده بود. یهو افتاد زمین و لحظه بعد چیزی جز خاکستر بین پارچه نبود.

    تا اینو دیدم انگار اتاق با نور قرمزی که معلوم نبود منشأ نور کجاست روشنتر شد. روی دیوارا با خون نقش های عجیب و ترسناکی کشیده شده بود و معلوم بود کسی چند هفته اینجا بوده چون شمار روزها رو دیوارا بود. همین که نور خاموش شد از خواب پریدم. و نفس  نفس میزدم اذان صبح بود. خداروشکر کردم که همه اش خواب بوده. نماز رو با شور و علاقه شروع کردم و آخرای نماز اشک از چشمام بند نمیومد. شاید خدا میخواست کمی قدر آرامشی رو که دارم بیشتر بدونم و بیشتر قدردانش باشم.

    من فقط چن لحظه خواب دیدم انقدر دردناک بود برام. امام حسین (ع) که تیکه تیکه شدن همه عزیزانش رو به دست هیولاهایی بدتر از خواب من رو دید چی کشیده؟ نمیگم که امام حسین (ع) از مرگ یا از دشمن میترسید. نه. میگم که درد عزیزت درد جنگیدن با همچین هیولاهایی، فدا کردن همه چیز و همه کست برای دین، اونم اینجوری...

    چی بگم؟

    انتظار داری من اینو بخونم؟.
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • یعنی من انقد رفتارم مثل پسر هاست :---:

    دختر و پسر اهمیتی نداره ممکنه طاها یا mrparadox هم دختر باشن
  • نازنین خاااااااااااانم |=
  • خب نه قانع شدم شبیهشم مثل خودم هعی دهنش میجنبه به به |=

     

    .

    من که میگم نازنین خانم ، آقای پارادوکس نیست.

    چون معمولا در اینجور موارد حدسم اشتباه نبوده.

    جمله بندی ها و نوع حرف زدنشون خیلی فرق داره. پارادوکس واضحه که پسره. و نازنین خانم هم واضحه که دختره.

    همونطور که تو خوندن متن گاهی لحن نویسنده رو اشتباه متوجه میشیم، مثلا همین خط دومی که تو همین پیام نوشتم رو دوباره بخون و با لحن مغرورانه فرضش کن... دیدی؟ حالا با لحن جدی... لحن تمسخر... لحن ناراحت... غمگین... خشمگین... !!!

    دیدی؟ همیشه نیاز به زبان بدن وجود داره ولی تو اینجاها باید دست نویسنده رو باز بذاری و چند تا استیکر لطف کنی!!! باتوام افشین... اون بار بهم استیکر ندادی. به خاطر همین نتونستم درست ابراز احساسات کنم!!!!

    الانم باید استیکر بدی. آخه نامرد خودت تو جواب کامنتا استیکر میزاری دل ما آب میشه خوووووو

    آخه پولیه فقط یه وبلاگام داره

    آها ببخشید نمیدونستم پولیه.

    هرچه می کشیم از نادانیه ماست.

    اوکی. دریافت شد.

     

    .پولشو بده تا برات استیکر بذارم 

    برگاااااااااام تو خیال میکنی من دخترم؟

    واو...

    چه تصویری از من تو ذهنت داری؟ هااا؟ بگو. ای ای ای

    ای جانم به این ذهن...

    الان من چی بگم؟

    هرجور دوس داری. 

    فقط هر موقع خواستی بگو ژانر عوض کنم.خخخخخخخخ

    . اگه دختر باشی که خیلی باحال میشه.
    معلوم نیست شاید خود من دختر باشم اصلا 

    مرسی از صداقتتون  ( دهنش میجنبه به به )

    چی  بگم عجیبه که با هرکی هرجا حرف زدم منو به یکی تشبیه کردن یا اونو به من خخخ فکر کنم خدا وقتی منو آفرید دیده نسخه خوبی از آب در اومدم 

    منو تولید انبوه زده خخخ 

     

     طاها میگم ها تو هم شبیه من به نظر میرسی 

    خخ😂😂

    منم اگه از خواب بپرم دوباره بخوابم ادامش رو میبینم 

    برا همین همیشه یه لیوان آب میخورم بعد هم یه ۵ دقیقه بیدار میمونم 

    روش خوبی هست اینجوری کمتر ادامش میبینی

    اقا طاها  اگه حالت رمان و کتاب نوشتیش از نظر من عالی در اومده 

    اگه حالت دیگه هم نوشتی بازم عالی هست  

    من تو سال دوم تقریبا یه متن ترسناک واسه انشاع مدرسه نوشتم اولش که گفتن مدرسه جا این چیزا نیستو کلی دعوا ولی تهش گفت موقع که میخوای ترسناک بنویسی نباید زیاد کتابی حرف بزنی یجوری بنویس که مخاطب فکر نکنه کتابه ولی اخرسر نمره 20 رو گرفتم یه نفر بیست میگرفت اونم من بودم خخخخ

    ولی الان که فکر میکنم به انشاع اون روز از خجالت اب میشم اخع کدوم خری برا انشاع مدرسش موضوع جن و پری و چیزای ترسناک  مینویسه

    تو هم خوابات ترسناکه ها اینو فقط کسی میفهمه که خواب ترسناک زیادی دیده باشه 

    امیدوارم دیگه همچین خوابی نبینی 

    پولم کجا بووووووووووود؟

    من خیال میکردم چندتا کد جاوا اسکریپت و... اضافه میکنی یا کپی میکنی مشکل حل میشه (آخه خیرسرت برنامه نویسیاااااا). نمی دونستم اینجوریه. من خنگ از اون آدمایی هستم که هی یه کاری رو میزارن واسه شنبه بعد. یعنی تا الان نتونستم از 14 تا فیلم آموزشی html & css حتی 4 تا فیلمشو تموم کنم. خاک تو سرم. چطور بگم انگار هی انگیزم خالی میشه، بعد چند روز دوباره پر میشه. البته واقعا دوست دارم برنامه نویس بشم و از کد زدن لذت میبرم. (توصیه انگیزه دهنده کن منو)

     

    و اینکه اگر دختر باشم هرگز به دختری مثل تو نزدیک نمیشم.خخخخخ ولی اگر دختر باشی مثل... و... که... بعد... تا... خخخخخخخخ شوخی کردم باو. فقط اینجا شوخی میکنم ناراحت نشین و جدی نگیرین یه وقت خخخخخ

     

    آخه پارادوکس داداش من من اگر یه لیواااااان آب بخورم و 5 دقیییییییقه بیدار بمونم که دیگه خوابم نمیبره داداش!!!

    جاوا اسکریپته ولی مشکل اینه که بیان امکانشو بسته و باید برای فعال شدنش پول بدی
    آخه معمولا پسرا حوصله اینقدر حرف زدن و تایپ کردن ندارن واسه همین گفتم شاید...
    برای انگیزه گرفتن یه وبلاگ بزن کداتو روش امتحان کن نظر بقیه رو در موردش ببین

    پارادوکس جان خیلی خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتی و خوندیش و نظرت رو گفتی
    از نظرت انرژی گرفتم و شارژ شدم داداش. منم تو مدرسه ابتدایی که بودم یادمه یه انشاء نوشتم که هر موقع یادش می افتم خیلی خجالت میکشم. آخه چطور به مغزم نرسیده که دارم مزخرف می نویسم؟ 

    همچنین موافقم کسایی که ترس تو خواب رو تجربه کردن بهتر می فهمن و البته کسایی که رمان ترسناک زیاد خوندن!! قربونت داش

     

    افشین برا من تایپ کردن مثل آب خوردنه. چون بچه که بودم داداش بزرگم تایپ و طراحی بلد بود. بابام هم هی میزد تو سر من میگفت از کامپیوتر فقط بازیش رو بلدی (هرچند الانم بیشتر از اون بلد نیستم)، حداقل تایپ رو یاد بگیر دیگه. اینجوری شد که هم تایپ فارسی فولم و هم تایپ انگلیسی (فکر نکنی انگلیسیم خوبه هااا نه داداش ولی اگر املاء یه کلمش رو بدونم راحته). زیاد فک زدن عادتمه البته این عادت تا 80% مال دنیای مجازیه و تو دنیای واقعی معمولی هستم (مگه این که بحث جدی باشه برام.خخخخ). هرجور دوست داری تصور کن. دختر یا پسر!!!

     

    پیشنهاد خیلی جالبیه... باید بهش فکر کنم. ولی من که هنوز اونقدرام حرفه ای نیستم که وبلاگو به یه حد مناسب برسونم. 

    یه چیز دیگه. شرمنده که خیلی وقتت رو میگیرم داش.

    چقد حرف زدین هیشکدومم نخوندم من

    سلام کسایی که بیماری روحی دارن گوش ندن خطر داره خودم چند بار گوش دادم ولی مراقب باشید موجب سر گیجه و سر درد میشه به مغز هم اسیب میزنه 

    این آهنگ راستش اصلا آهنگ نیست و یه مفهوم خاصی توش نی بلکه این برا زجر دادن این آهنگ و یکم حس میکنم این آهنگ و بازی باهم برنامه ریزی شده بود تا بچه با این آهنگ و سبک بازی مفهومو به خودکشی برسونه

    لطفا گوش ندین من۱۸ سالمه ولی حالم با این وجود خیلی  بد شد انگار یکی میخواد خفم کنه سرمم داره میترکه

    من که ترجیح میدم خوابم بپره تا اینکه ادامش ببینم و بعد اینکه اوایلش سخته و لی بعد عادت میکنی ۵ دقیقه انتراک وسط خواب خخخ

    من تایپ فارسیم خوب نیست ولی انگلیسی عالی انقدر که gta 5 بازی کردم حدود ۶ ساله دیگه بازی نکردم ولی لامصب هنوز رمزاشو از برم 

    اینو فقط یه گیمر میفهمه hesoyam

    Jcnruad

    Fullclip 

    Junmpjet     gusnhde

    gta v هم خیلی خوبه

    همه گیمیر ها که فقط جی تی ای بازی نمی کنن داش 

    من خودم از سبک بازی جی تی از خوشم نمیاد ولی بیشتر بازی های اکشن و رزمی و بکش بکش خونی مالی دوست دارم. کمبات مرتال و... برای سبک رزمی که شخصیت اسکورپیون رو فول آپشنم داش اگه بهترین بازیکن کمبات رو هم باهام بندازی و شخصیت مال من اسکورپیون باشه شلوار واسش نمیزارم...

    ولی از بازی های سبک کانتر بیشتر خوشم میاد و چند سالی میشه آنلاین هم کانتر سی اس گو و هم زولا بازی میکنم. خیلی حرفه ای به قول رفقای تو بازی من یه proplayer هستم اغراق نمی کنم واقعا میگم

    خیلی از گان های توی زولا رو ارتقا دادم و به Max رسوندم. الان اکانت زولامو کمتر از 500 تومن نمیفروشم.

    از دو تا گروه های اول زولا تو ایران برام دعوت به گروه اومده: اوکسین گیم// بروتال

    ولی حیف بازی زولا طوریه که باید برای بهتر بازی کردن و حرفه ای شدن پول خرج کنی ولی من اهل پول خرج کردن نیستم و همینطوری بدون پول گان هایی که با امتیاز بازی میشه خرید رو تمدید میکنم و ارتقاء میدم.

    البته این دوتا گروه اول زولا هردوشون بالای هفت هشتا اسپانسر داره و حتی حقوق هم میده بهت ولی باید تمام روز آنلاین باشی و من روزی فقط 2 ساعت و گاهی حتی 1 ساعت آنلاین میشم و هم اینکه اگر بازیت ضعیف شه یا بازیکن بهتر گیر بیارن میندازنت بیرون پس نمی ارزید زندگیم رو تلف کنم.

    تو چطور داش؟

    تو چی افشین؟

    من به درجه عرفان رسیدم الان بیشتر رول پلی میزنم
    ولی با ساب زیرو راحت حریف اسکورپیون میشم 

    من بدبخت ‌مفلس هستم 

    از دار دنیا میشیننم شطرنج و اون بازی که باید مین پیدا میکردی و اگه اشتباه میکردی منفجر میشدن  رو تو ویندوز ۷ بازی میکنم لامصب رکورد برو انقدر که بازیش کردم ۷ ثانیه الی ۱۵ ثانیه حلش میکنم 

    Ps4 دارم ولی به چه دردم میخوره وقتی بازی نمیکنم  وقتی بازی نداره غیر از چی تی ای و فوتبال  به چه دردم میخوره چون همیشه همه رو بردم (تو فوتبال حرف واسه گفتن دارم )  میان جلو خودم با دستگاه خودم بازی میکنن و منو بازی نمیدن  

    خدایی خیلی ها حصرت داشتن رو دارن  (خدارو شکر هم میکنم )ولی انصاف نیست  

    هییییی دست رو دلم نزار که خونه  پسر عموم انقدر که با دستگاه من بازی کرد خودم بازی نکردم تازه یکی از دسته هارو هم به ف  داد 

    سخته خونت گیمنت بقیه باشه نتنها بازیا ندن تازه گارسون هم باشی  براشون 

    هی چایی بیار تخمه بیار میوه شیرینی  و کوفت زهر مار 

    هییی دلم گرفت  😢😭🥺

    یه مدت پابجی موبایل هم بازی کردم هر بازی بین ۱۰ تا ۱۵ تا کیل میگیرم 

    من برم زار زار به حال خودم خون گریه کنم  هیییی زندگی 😪😪😪🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    اون سری به افشین گفتم بهم گفت خدارو شکر کن داری 

    ولی به خدا نداشتم انقدر حرص نمیخوردم که الان میخورم

    همش یه کنکوره میدی خلاص میشه
    دستگاهتم اگه آنلاین بازی نمیکنی میتونی آنلاک کنی بازی هک شده روش نصب کنی فقط هزینه دانلود بازی رو میدی

    اهنگ مرگ بود!؟

    وبلاگت چه تایتل عجیبی داره
    آهنگ مرگ :) نه فکر نکنم

    بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پی اس 4 داری اونوقت طوری حرف میزنی انگار که...

    مرد حسابی برو گاد آف فار بازی کن برو چهار تا بازی بخر بزار توش بازی کن دیگه... این همه بازی خفن واسه پی اس 4 هستش اونوقت تو چسبیدی به فوتبال و جی تی ای؟ 

    آخرین کمباتی که اومده رو بازی کن. چند تا از بازی های سری اسنایپر الیت، چند تا از بازی هایی که واسه انیمه ها اومده بازی کن و البته باید قبلش انیمه هایی رو ببینی که اگر این کارو شروع کنی شاید دیگه هیچ وقت دلت نخواد بازی کنی... مثلا انیمه اتک آنتایتان بازیش اومده خیلی خفن البته خود انیمه اش خیلی قشنگ تره داش. بعد حتی بعضی انیمه ها از روی بازی ها ساخته شدن مثلا انیمه تالس آف زستوریا یا تالس آف زلدار. از سری بازی های تالس که ساخت ژاپنه... سری بازی های پرسونا... 

    خیلی زیادن ولی سیستم من نمیکشه البته اینا فقط چند تا از بازی های آفلاینی بود که دیدم (سیستم خودم نمی کشه وگرنه شبانه روزی پاشون بودم) آنلاین ها هم مثلا زولا، کانتر سی اس گو، پابجی برای پی سی، آمبرلا کورپس و...

    .

    .

    ببین افشین بابای سابزیرو رو هم بیاری... به گرد پام که هیچ به رد پامم نمی رسی. آررررررررررره

    خخخخخخخخخخخخخ

    از نظر تعادل قدرت اسکرپیون قوی تر از ساب زیروئه مخصوصا توی مورتال x تمام سختیشم این بود که موقع دفنس از زیرت آتیش میزنه ولی من با ساب زیرو خیلی تمرین دارم بیشتر کومبو های تریکیبیشو بلدم اگه یه آپر به حریف بزنم دیگه قبل مرگش رو زمین نمیفته تو هوا تا ته جونش میره
    چون توی گیم نت شرطی بازی کردم میگم بعید میدونم بتونی ولی دست بالای دست بسیاره شایدم تونستی.

    دادا من مثل شما ها ازاد نیستم(شما هم اونقدر ازاد نیستین)دهنمو سرویس میکنن 

    تو کل زندگیم از 1سالگی تا 18 سالگی یه بار به بابام گفتم میخوام با دوستم برم نمایشگاه کتاب (کا فی شاپ هم نه )میدونین چی حواب ددداددد 

    گفت نه رفیق بازیات زیاده  

     سه سال تمام عر زدم که بازیا جدیدو بگیره  اول گفت من واسه این مزخرفات پول نمیدم 

    1 سال تمام با ماهی 50 هزار تومان ذخیره تونستتم 500 تومن حکع منم که برم حد اقل هکی بریزم 

    گفت 500 هزار تومن برا بازیییییییییی تهش هم کلی دعوا و ... نزاشت برم 

    من موندم هی توضیح میدم که جه بد بختی ها دارم هی میگین پی اس 4 داری و ناشکری و از این چیزا .... 

    پی اس 4 رو برداشتیم بردیم چابهار  خونه عموم 7 روز اونجا بودیم حتی یه بار نزاشتن بازی کنم نقش من فقط این بود که فقط براشون اماده کنم (نامردا حتی کارای بازی کردنو خودشون انجام نمیدادن میگفت اماده کن فوتبال فلان و فلان تیم با این ترکیب )

    جالبه که دقیقا پریشب گفتم میخوام هکی بریزمبازم نزاشت 

    این پی اس 4 داشتن به درد عمم میخوره ؟؟؟؟

    منم عین خود شمام میشینم با حصرت نگاه میکنم تریلر بازی های مورد علاقمو  

    حالا این بکنار گفتم حد اقل بزارین برم گیم نت  گفتن 1 خودت بازی داری نمیخواد 2همین مونده بری سیگاری میگاری تریاکی حشیشی متادونی شیشه ای و کراکی هزار جور گوفتو زهرمار دیگه    بشی 

    حالا بازم به نظرت من پی اس 4 دارم  

    منو با کامپیوتر هم نمیزارن بازی کنم چه برسه به پی ای 4 

    هییی دلم خون شد 

    (بازم خدارو شکر )

    گور بابای دنیا لحضه رو دریاب   شاد باشین 

    من درک نمیکنم تو چرا اجازه میگیری؟
    یعنی کلا تو خونه ای همش فقط برای مدرسه بیرون میرفتی؟
    نمیشه که 
    .

    اره کلا تو خونه اگه مثلا کلاس برم واینا و یا خرید 

    همینطوریش که هیچ کاری نکردم به عنوان فرزند ناخلف و .. حساب میشم دیگه فکر کن یواشکی بدون اجازه برم 

    کاری کنم (البت منم بی کار نشنستم یواشکی چند بار با دوستام رفتم گیم نت )   والا خودشون باعث میشن ادم محبور باشه دروغ بگه 

    دادا با ابن اوضاع احوال هر روز به من میکن ترو زیادی ازاد گزاشتیم سرکش و بی تربیت شدی 

    و الان من تو زر ورق و پر طاووس و قو تو ناز نعمت و بدون کمبود و هزار گوفت و زهرمار دیگه بزرگ شدم 

    دادا میدونی من روزانه چقدر حق پی سی بازی کردن داشتم (الان نه مال کلاس 1تا 7 دیگه بازی نکردم )

    روزی فقط نیم ساعت  تازه بازی هم نمیخریدن برام مجبور بودم موس موس دوست اشنا کنم تا شاید بازی بهم بده یا تو فلش ازشون بگیرم  اینترنت هم که همین الان نسیتا ممنوع بوده و هست  

     و الان یواشکی میام اینجا خخخخخ

    فبلم هم همینطور اصلا فیلم و کارتون غیر دوسه  بار دیگه نگرفتن و من فیلم رو هم از اینو اون طعمین میکردم 

    در ضمن من حتی فلشم هم رو به طور خیلی محسوس و از عمد گرفتن و الان فلش هم ندارم 

    اینترنت هم نمیخرن من یواشکی  از اینترنت گوشی وصل میکنم به لب تاپ  

    اههه فقط یه موضوع میمونه که دقیقا من تا الان تو زنگیم چه گوهی میخوردم چه لذتی داشتم ؟؟

    چطور تا الان دووم اوردم و دیوانه نشدم ؟

    میگم دیگه این موضوع رو ولش کن 

    هوا چقدر سرد شده ؟؟؟/

     

    کجایی؟ خرمشهر؟
    اصفهان که هوا خوبه هنوز سرد نشده

    تقریبا تمام زندگیت رو (مثلا این که چطور زندگی دارین و...) متوجه شدم

    تک فرزندی یا اینکه تک پسری درسته؟
    پدر گرامی بیشتر بیرون هستن؟
    تو اتاقت تنها میخوابی از تقریبا 5-6 سالگی به بعد درسته؟

    حدس زدن اینا خیلی هم سخت نیست چون (پول تو جیبی مشخص، بدون اجازه هیچ کاری نمی کنه، تک فرزند یا تک پسره چون به غیر از پول توجیبی از هیچ چیزی درآمد نداره و حتی بدون اجازه بیرون هم نمی تونه بره. و...)

    منم سوالم اینه که چرا اجازه میگیری؟ البته علت رو میدونم چون اینطوری تربیت شدی و این ویژگی خوبی هست. اما گاهی لازمه طوری باشی که یکی بتونه روت حساب کنه ( یه وقت نری یه کار خطرناک کنی بندازن گردن من). من الان تقریبا آخرای 19 سالگی هستم و تازه دانشگاهی شدم.

    دو تا داداش بزرگتر از خودم دارم که هردو تقریبا از 13-14 سالگی به بعد همزمان با تحصیل سر یه کاری میرفتن ولی بیشتر تو تابستونا میرفتن که هم یه فنی بلد باشن و هم پول خودشون رو دربیارن. من دیرتر کار رو شروع کردم تقریبا 16 سالم بود. البته الان که به خاطر کرونا مامانم نمیزاره بریم و فقط داداش بزرگه بزرگه میره یه داداش کوچیک تر دارم و آبجی کوچیکم که از همه کوچیک تره، مامانم همیشه میگه خوش به حال آبجی تون چون چهارتا داداش داره ولی خودش (مامانم) دوتا  داداش داشت که اونی که بزرگتر بود زمان قدیم امکانات نبود تو سن تقریبا 7 سالگی از بیماری بغل مادربزرگم جون داد و اون یکی هم خیلی کوچیک تر از خودش بود به خاطر قضیه پسر اول خیلی مراقبش بودن.
    خلاصه بگم پدر مادرای امروزی به همون اندازه پدر مادرای قدیمی بچه شون رو دوست دارن ولی به جای اینکه مثل قدیمی ها بزارن بچه سرد و گرم زندگی رو بچشه تا قدرت پیدا کنه اون رو محدود می کنن و نمیزارن یه کار رو خودش انجام بده تا نتیجه کارش رو مثلا خریدن بازی رو ببینه. منو یکی از داداش بزرگام بچه که بودیم بالای صد بار میرفتیم بازار پولامون رو بازی میخریدیم و...  فقط هربار هم که درسمون ضعیف میشد یه پس کتک می خوردیم و دوباره به صراط مستقیم برمی گشتیم. بابام همیشه یه حدیث از ائمه رو می گفت که درباره اهمیت سرگرمی بود. ولی میگفت درس رو هم باید خوب بخونید.
    در مورد محیط گیم نت خوب کاری می کنن که نمیزارن بری، اصلا جای مناسبی نیست مخصوصا براتو. گیم نتیاااا وحشی ان. البته همشون رو نمیگم.

    این افشین هم خیلی جرئت داشته که تو گیم نت شرطی بازی میکرده.

    افشین یه چیزی میگیاااا آپر زدن به من؟؟؟ تو ببین اول میتونی به من نزدیک بشی آپر پیشکش. البته آره دست بالای دست بسیار است قبول دارم.

    پارادوکس زندگی سختی داری... مخصوصا با این نوع والدین... ولی توکلت به خدا باشه 

    در مورد مهموناتون... یه بار دیگه اینطوری گفت بگو (بووووووووووووووووق) که تا اونجاش بسوزه بچه پرو. حداقل بگو خودت بکن نوکرت نیستم که، یا اینکه مثلا با کنایه بگو یه راه انداختن بازی رو هم بلد نیستین؟  اصلا هم به این فکر نکن که آبروتون میره یا این که میگن خیلی بی تربیتی. اصلا ربطی به آبرو و بی تربیت بودن نداره، اونی که اینطوری با تو رفتار میکنه بی تربیته و تو رو ساده فرض کرده. تقضیر تو هم هست از بس که هرچی گفتن قبول کردی. اون احمقا مگه دارن کوه می کنن که براشون چای و پسته و تخمه و... ببری؟ ها؟ 
    من یه بار کوچیک که بودم بچه یکی از مهمونامون که هم سن من بود اینطوری میکرد و زد یکی از اسباب بازی هامو خراب کرد. منم همچین کتکی زدمش که... البته بعدش چنان کتکی از بابام خوردم که تا فرداش جاش درد میکرد بابای بچه هه بابام رو آروم کرد وگرنه دوبرابر کتک میخوردم. ولی با خودم گفتم اگر یه بار دیگه ازین کارا کنه... دیگه هم جرئت نکرد ازین غلطا کنه و تا آخر هفته مودب بود. به خدا، تو مودبانه رفتارکنی اون وقت اون مثل خر لوس و نونور که احتمالا چقدر هم بابا و ننه اش قربون صدقه ادبش میرن باتو مثل نوکرش رفتار کنه؟

    خب اگه خواستی باهم همکاری کنیم راجب تحقیقات و..

    داش اگه اون کانال مال شما بود حداقل اسمتو درست مینوشتی

     ببین پسری مثلا الان من خودم ساعت ارواح میرم خونه هار جن زده ویدیوهاش تو پیج یوتیوبم هس برا اینا اجازه میگیرم نه اینکه برا کنسول بشینم اجازه بگیرم بعدشم تورو بازی نمیدن نزار بازی کنن دستگاه توع میزننت ها میکشنت ها دستگاه خودته چن ساعت فقط غر میزنن اهمیت نده هندزفری بزا گوشت یه کاری کن

    جی تی ای بازی خوبیه ولی فوتبال نه کراش بندیکوت بخر خداس خیلی سخته ولی باحال زمانی گیمر بودم الانم هسم ولی نه مث قبل اتاق گیمینگ داشتم پولام تبدیل میکردم به دلار ا فروشگاهای خارجی پوسترای بازی 

    میگرفتم میشتم رو سیستم بازی میکردم خونت گیمینگه سخته واقعا نتونی بازی کنی توش ولی بدون تو خدارو داری بعدش شطرنج که بازی خوبیه ولی نه تو خونه گیمینگ  مثلا تنها چیزی که تو اتاقم گیمینگه سیستمو صندلیمه خوش باش خونت گیمینگه ادمایی هستن که از تو بدترن همه ی روزای بد تموم میشه بعضی جاها چرت و پرت گفتم به بزرگیه خودتون ببخشید

    بحث گیمینگ بالا گرفت .

    افشای میخواستم ایسگات کنم که  ولی گند زدم ولی گیمینگ واقعی بود راستی چطؤر جلو خونوادش جی تی ای بازی می‌کنه لودینگ سسکی تو بعضی ماموریت‌ها مجبورت می‌کنه بری مکانهای پاشنه بلند

    داش به این راحتیا نمیتونی

    . 

    چطوری افشین خوبی ؟؟؟؟؟

    سلام به به چه آدم خوبی اومده وبلاگم
    من خوبم تو چطوری؟
    .

    دادا دیگه این چیزا  برام اهمیت نداره بلاخره وقت پرواز منم میرسه 

    من زیاد بازی نمیکنم فکر کنم بازی رو هم 3یا 4 روزه تمام کردم (فرصت طلایی گیرم اومدم 3یا4 روز تنهای تنهابودم ) دیگه خودتون تصور کنید چه کار کردم خخخ

    ببین داداش من هرکسی را بهر کاری ساختن من بهر کلک و پیچوندن ساخته شدم خیلی راحته که اونا جاهای بد بد رو نبینن  1 برا تصاویر اول بازی مسیر اوردن بازی رو حفظ کردم دستگاه رو روشن میکنم ولی هنوز رو حالت تلویزیون هست کارارو حفظی برو یادت باشه ضرب در رو بعد 20 الی 25 ثانیه (برا اینکه اگه هشداری چیزی بود تایید بشه بزن ) وقتی هم که رنگ دسته تغیر کرد یعنی امده و از اون عکس ها رد شدی تهش هم بگو کلی توضیحات داره و طول میکشه و اینا و به همین بهونه تا وقتی بازی کاملا لود نشده بزار تلوزیون بعد برو رو  بازی 

    2برا اینکه تو سیو بازی  جاهای بد بد نرفته باشه خودت بازی رو سیو کن بهترین کا اینه سوار ماشین باش بعد از تو گوشی خود شخصیت بازی رو سیو کن دیگه نگران هم نباش دقیقا از تو ماشین شروع میشه 

    3 برا مراحل زشتش هم اینکارو بکن   3 بار پشت سر هم بمیرید یا مرحله رو از ببازید سریع چهارم وقتی میاد کهدوباره از اول مرحله رو  بری گزینه مربع اضافه میشه که بازی رو از او قسمت که نمیتونی رد کنی برات یکمجلوتر میبره 

    4 برا اینکه اگه کسی خواست بازی کنه و نتونه خدایی نکرده ندونسته بره تو کفش فورشی که کفش بخره بهترین کار اینه که براش حالت مود یا ماد رو روشن کنی دیگه تو این حالت ازکثافت کاری ها هم خبری نیست اگه هم خواست مرحله رد کنه از پنل مراحل اصلی یه مرحله که مشکل نداره براش بزار و تمام 

    و اینجوری میشه کلا بازی رو خودت سانسور کنی  

    همینجوری که الکی الکی  مستر پارادوکس نشدم  خخخ

    محمد رضا جان اگر میخواستی افشین رو بپچونی بیا پیش خودم یجور میپیچونیمش که تا چند روز دور خودش دور بخوره خخخ ولی خدایی افشین رو بخوای اذیتت کنی خیلی سخته و کسی که بتونه ایستگاه بگیرتش خداس 

    نکات کلیدی برا پیچوندن افشین خان 

    از یه وسیله برا کامنت دادن استفاده نکنید بعنی اگه معمولا پیام رو با لب تاپ میدی پیام دیگرو با گوشی دیگه ای بدی 

    از اشتباهات لپی بترس که دهنت رو سرویس میکنه  مثل همین قضیه اشتباه نوشتن اسم  تازه اشتباه کردی که به من هم راهنمایی کردی  یکی از دلایل لو رفتنت همین بود اینجوری فهمیده شد که تو نظرات رو میخونی و صاحب یه کانال یوتیوب نظرات رو که نمیخونه میاد اونچیزی که  لازم داره کپ میزنه میره دیگه نمیاد برا نظرات بقیه چیزی بنویسه (البت دمت گرم بابات راهنمایی) نهایت بین خودش و ادمین گفتگو میکنه خخخ (میدونم خیلی پرو ام  تازه خود شاخ پنداری هم دارم خخخخ)

    فعلا همین دوتا رو رایگان براتون گزاشتم بقیه نکات پولی هست باید بخرینش  

    درصورت در خواست مشاوره برا ایستگاه گرفتن و پیچوندن  میتوانید به شماره 0066 تماس حاصل بفرمایدد 

    خدایی خوب فکری کردی محمد رضا جان ایستگاه کردن ادمین بزرگ افشین    به امید ان روز که افشین رو ایستگاه کنیم خخخخخخ  

    ببخشید خیلی زیاد شد  اینا نظرات من بود اگه زر زر هم کردم شما به بزرگی خودتون ببخشین (ولی خدایی من خدایه شرط بندی و ایستگاه کردنم درمورد شرط بندی همینو بگم که تا حالا هیچ شرطی رو نباختم و بعدا از ایستگاه گرفتن بقیه خاطره میگم)

    خدایی افشین بهت حسودی میکنم اینجا یه عالمه ادم باحال باهات دوستن طاها محمد رضا و .....(همینارو تو یادم بودم) 

    فکر شیطانی ایستگاه کردنت منو فرا گرفته و یه روز ایستگاه میکنمت  سخت منتظر ان لحظه هستم 

    بازم ببخشدی زیاد زر زر میکنم دوست دارم بقیه شاد باشن برا همین شوخی میکنم و .. به بزرگی خودتون ببخشد 

    حالا واسه پیچوندن من همتون تیز کردین .
    اصل اینه تو زندگیت چندتا دوست واقعی داشته باشی وگرنه اینجا هیشکی کمکی بهت نمیکنه
    فقط وسه سرگرمی خوبیم

    ناشکری نکن دوست خوب مجازی داریم دوست بده مجازی هم داریم 

    منه بد بخت که فقط همین جا رو دارم امشب هم تا الان مهمون داشتیم 

    Ps4  رو روشن کردم ولی بر خلاف همیشه نشستم خودم بازی کردم تازه رحم هم نکرد همه رو  ۶ تایی کردم خخخ

    دشمنت بدبخت باشه دوستی نداشته باشی بهتر از دوست بده واقعا دارم میگم روزگار آدمو سیاه میکنن

    فدات منم خوبم

    میام سر میزنما به وبلاگت وسطا هراز گاهی هم پیام میدم بهت

    حوصله امم سر رفته هوووووووووووف

    مگه درس نمیخونی که حوصلت سرمیره؟ .

    میشه برا تیکه یه گاد اف‌وار ۳ اونجایی که میه چنتا دختر از میبینم بعد اونام بهش میدن بعد با مثلث و دایره تلمبه می‌زنه😂😑

    ازین چیزام داره؟ من بازی نکردم
    البته ویچر 3 هم دست کمی نداره

    که اینطور
    .

    .

    .

    مزاحمتون نشم
    با اجازه

    فقط پارادوکس اگر وقت پرواز کردنت رسید جایی که اولش رو واستاده بودی رو یادت بمونه حتی اگر صخره یا قله نبود و فقط کف زمین بود.

    .

    .

    .

    خب من برم دیگه
    خداحافظ forever

    چرا چی شده؟ لوس نشو

    هلی شت اون دیگه خیلی سخته اون سانسور نمیشه کرد من بازی نکردم ولی دیدم که از این تیکه های بد بد داره  دوتا راه بیشتر نداره ۱ یه وقت طلایی گیر بیاری ۲ 

    وقتی که رفت رو حالت فیلم سریع برو رو تلویزیون بعدم این کار فکر نکنم جزو مراحل باشه پس لزوم نداره اون دایره لامصب رو فشار بدی باشه فقط فیلمو رد کنی و از اونجا دور شو 😅😅😅

    خدایی سانسور کردن بازی گاد اف وار ۱و ۲ برام سخت بود هی زار زارت صحنه داشت همشو با همین طرفند که فیلم داره و طول میکشه میزدم تلویزیون 

    آخرین سنگر اینه که ۳ شب که همه خوابن بری البته ریسک بالا ست  

    من برا تیکه های دایره دار  ۳ شب بیدار شدم یواشکی تو تاریکی و به سختی رد کردم 

     

    عوضش همون یواشکی لذتش خیلی بیشتره

    درسم میخونم ولی خب کسل کننده اس

    طاها کجا رفت یعنی چی خدافظ فوراور

    چرا خببببببببببببببببببببببببببببببببببببب؟؟؟؟

    افشین تنها کسی که باهات موند خودم بودم

    (بغض گلویم را گرفت )

    فکر کنم از این که جواب کامنتاشو کوتاه میدم ناراحت شد
    ولی داره فیلم بازی میکنه میادش

    ولی دلم میخواد دوست پسرم و بجوم با ۴ نفر را بود منم حساب کنیم میشد۵تا رل

    . خدا بهش برکت بده

    فاز

    خیلی رومخه؛ البته خب، حین بازی آدم متوجه نمیشه.

     

    وبلاگ شما رو هر سه روز یه بار میام میخونم که مطالب قبلی کامل هضم بشن 😅 دستتون درد نکنه. عالی.

    ممنون آره یکم سنگین مینویسم همه رو یه جا بخونی حالت گرفته میشه
    من بعد از گذاشتن این پستا تا دو روز حال عجیبی داشتم حتی از اینجا خدافظی هم کردم
     .
    ولی دوباره برگشتم

    .
  • محمد امین
  • فرکانسش به کنار آهنگش عنیه 

    بدجور رو مخمه

    عع؟ 

    فرکانس این بدجور رو مخه اذیت میکنه ولی رو من تاثیری نذاشت ولی اگه گوش حساسی دارید به هیچ وجه گوش نکنید

    آهنگش کمی روی مخه 

    دنبال بازی اصلی شهر بنفش هستم 

    سلام 

    اسم بازی چیه؟

    سلام

    اسم این بازی چیه؟

    اون تصویر اولی

    میگم من بهش گوش دادم گفته بودید تا دوازده سال خود کشی کردن من ۱۱ سالم و احساس میکنم داره یه مفهومی رو بهم میرسونه و کسی توی سرم باهام صحبت میکنه چیزی ازم میخواد و گوشم صوت میکشه.بقیش هیچ فقط او نفر توی سرم بعد اون آهنگ هنوزم احساس میکنم توی سرم حرف میزنه.

    سلام باید بگم رو من هیچ اثرى نگذاشت اما رو دو نفرى که با من داشتند گوش میکردند اثر گذاشت و با اینکه رو من اثرى نگذاشت ولى انگارى میدونستم داره چى میگه میشه یکى بهم بگه چرا

    بنظرم بیشترش تلقینه ولی بعضی آهنگا فضای استرس آور شدیدی بوجود میارن که این میتونه واسه بعضیا این تاثیرو داشته باشه

    داداش من کلاس هشتمم کلا یه ادم ترسوییم ولی اگه گوش بدم روم تعثیر نمیزاره؟

    راستی این نازنین خیلی داره کامنت میزاره بهش رو نده

    خب مجبور نیستی گوش میدی 

    از تم وب سایتت خوشم امد از اون پشتش

    متشکرم ازت .

    این آهنگ اصلی نیست اهنگ ویرایش شده که جلوی خودکشی ها گرفته بشه

    نمیدونم به هرحال همین اهنگو یافتم
    آهنگ اصلی رو پس توی بازیش میشه شنید

    چقدر خفنه!:\😐

    بعله

    صداش رومخه این بچا چجوری بازی میکردن

    وقتی بازی کنی خیلی حواست به موزیک نیست

    راست میگی اینو فقط بچه ها میترسن چون برای من اینطوری نشد

    .

    داداشی من خودم هشت سالمه وبلاگتو میخونم این ِآهنگم گوش میدم هیچیم نشده

    شما روح قوی داری 

    حالا این پس زمینه سایت چرا اینجوریع😐😹من خودم باب اسفنجی رو روزی نبود که نگا نکنم ولی بعد ها چیزهای مخالفی میفهمیدم حالت خوشی بهم نمیداد وقتی نگا میکردم 

    من میترسیدم بعضی قسمتاش وحشتناک بود واسم روحم لطیف بود

    با این اهنگ شبا به زور میخوابم هی توسرم تکرار میشه

    . چیز خاصی نبودا

    می دونی همین الان این اهنگو به خواهر هفت سالم نشون دادم و بعد گفت خیلی قشنگه و از اونجایی که خودش موسیقی کار می کنه خیلی تو شناسایی صدا ها حساسه و هیچی نگفت با این حال تا اخرشو گوش کرد 

    میشه اینقدر این آهنگو روی بچه های کوچیک تست نکنین .

    چرا من هیچ حسی بهم دست نداد *_____*

    خفن بود^^

      

    نمدونم

    فقط میتونم کل حسمو تو یه کلمه توصیف کنم (پشمام)

    .
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • عامممم  :|~

    من 13 سالمه و هنو خود کشی نکردم :|~

    هر چی هم باشه فوبیا چیزای تیز دارم فقط با مسموم کردن خواهم مرد XD

    خدا نکنه

    REALLY NULL MUSIC

    (SERCH INTERNET=(SOUND CAVE MINECRAFT

    من گوش کردم اصلی بدون ویرایشش رو یه انسان موئنث توش به یه زبانی میخونه و تو محور صوتی گذاشتمش بعد بعضی از پاهاش عکس پوکومون دراومد خلاصه مرسی که گذاشتی خوب بود ه منو ۲۰۰ نفر ب خاطرش خودکشی کردن من میام آهنگ و حفظ میکنم و تو بازی ها گوش می دمش کلا از معما های ترسناک خوشم میاد باحاله😅😐

    آهنگ عجیبیه خیلی چیزا در موردش گفتن شایعه و حقیقت در هم تنیده شده

    .
  • :| T The worsT |:
  • هوم :|

    نمونشو روی یکی از کسایی که گوش دادن و تاثیری که روش گذاشته رو تو کامنتا دیده رو میشه دید :|!

    بعضیا بزرگش میکنن اونجوریا هم که میگن نیست .

    آره اصلا این سازندش کجاس برم جرش بدم تا بگه چی به چیه اصلا چرا این آهنگ رو گذاشته آهنگش یکم شبیه آهنگ بازی سوپر ماریوعه

    احتمالا بازیش ژاپنیه و به پوکیمون مربوط میشه

    آره فک کنم چون انیمه ی پکمون هم هست و بیشتر انیمه ها برای ژاپنه چون خودمم اوتاکو ام هم میگم یا برای ژاپنه یا چین ...

    آره ژاپنیه.

    کجا باید دانلودش کنم؟؟

    لینکش که هست

    این اهنگ مرگه

    پس بمیر

    .

    باو اینو کامل گوش کنم یعنی خودکشی میکنم؟😐

    . نخیر ما قوی تر از این حرفاییم
  • ‌‌‌‌‌‌کور کوری
  • حاجی این دیگه چه کوفتی لعنتی تا نصفه گوشش دادم امگار اصلا تو فضا بودم حال سگ داشتم سر درد شدید 

    رفیق این دیگه چیه من بهش گوش دادم نه سر و نه چیز دیگه فقط یک اهنگش گوش ادم و کر م کنه 2 من اول که گوش دادم گوشم ازیت شد ولی بعد عادت کرد بعد قلبم و چشمم به طرز عجیبی بدجوری درد کرد فکر کردم از غذایی که خوردم ولی بعد که اهنگ تموم شد قلب و چشم دردمم تموم شد دو باره بازش کردم ببینم از اهنگه یانه بعد دوباره درد کرد اهنگ عجیبیه 

    .

    اهنگش کجا بود😐

    در لینک دانلود .

    چه جالب ولی خیلی لوس بودن من داداشم 9 سالشه اهنگهای مهرابو کامل حفظ ولی من گوش میدم افسردگی میگیرم :| 

    دهه 90 دیگه ریده :)))

    اوه آره دهه 90 خیلی زود همه چی رو دارن یاد میگیرن

    حدودا ۵ ثانیه آهنگ و گوش دادم ولی احساس میکردم مغزم داره می‌ترکم 

    ولی به اینکه امواج موسیقی رو مغز تاثیر میاره اعتقاد خیلی خاصی دارم. 

    این همه تو کامنتا نوشتن که سردرد گرفتن چرا بازم گوش میدین؟

    داداش مطمعانی روی ایرانی ها هم جواب میده چون زبونش متفاوته

     

    مربوط به فرکانس آهنگه نه چیزی که میگه .

    من خودم گوشش دادم خیلی سر درد شدیدی گرفتم نمیدونم بعضیا میگن بخاطر نفرین شده بودنشه یا بخاطر اواج زیاد موسیقیه ولی بهتون پیشنهاد میکنم گوشش نکنین خیلی سر درد عیجی میگیرع ادم هنوز هم درد دارم اوفففف😑😑

    با صدای بلند نباید گوشش بدی فرکانس موسیقیش بالاست سردرد برای این آهنگ طبیعیه

    خیلی ممنون از زحمتی که میکشید و تمام کامنت هارو چک میکنید و جواب میدین ممنون ❤

    خواهش میکنم من لذت میبرم از گفتگو و بحث با بقیه ♥

    سلام مرسی از سایت خوبتون . میخواستم بگم که این بازی شیطانیه و کسی اصلا این بازیه خطرناکو نکنه.

    1 این اهنگش خیلی گوش خراشه مخصوصا با صدای خیلی کم!

    2 اصلا کنجکاو نشید و بازی نکنید

    3 من پابجی بازی میکنم خیلی کیف میده اونو بازی کنید ن این بازی های شیطانیو!!

    4 اونایی که میخوان گند بزنن به این دنیا خودشون گندیده هستن...

     

    با تشکر از سایت midnight

    خواهش میکنم
    زیادی جدیش گرفتی .

    سلام  من این اهنگو گوش دادم 11سالمه سرم درد میکنه دو سه بار گوش دادم ولی اینقدر تعصیر نداشت که خود کشی کنم فکنم 20یا21نفر مردن 

    برا من دان نمیشه میشه لینکش رو ارسال کنی

     

    از این آموزش برای دانلود استفاده کن 

    خب من میخوام بازی و اهنگشو نصب کنم اما نمیشه باید چیکار کنم............(البته من ۱۳سالمه) 

    من فقط سه ثانیه گوش کردم تمام مشکلات زندگی اومد ج-لو چشمم حالا منم 12 سالمه از مشکل زیاد دارم چقدرم این وبلاگو تاریک درست کردی دل ادم میاد توش میگیره . و راستی اون فیلم اول اون بالا مثل چی ترسوندم خیلی بده یعنی ترسناکه و اینکه چرا گوش دادم اهنگو برای اینکه کنجکام شدم و اها اون بالا یکم بیشتر توضیح میدادی ببینم چی به چیه ؟ البته من میخوام دوباره گوش کنم به فکر خودکشییم میوفتم حالا بعدا چون مشق دارم . ممنون خودفس

    آهنگش جیغ جیغوئه با صدای کم گوش بده که اذیت نشی

    گوش دادم اول نیاز بود به ریتمش عادت کنم بعد برام بی مزه شد. خیلیم زیاده حوصله گوش دادن ندارم من اهنگای غمگینو عاشقانه گوش میدم و ازین نوع اهنگ دوست ندارن و نمیدونم انگار ریتمشو حفظ کردم تو مغزم  مرور میشه و صداشو کم کردم اما متوجه میشم داره تو مغزم مرور میشه اذیتم میکنه اما ترسناک نیست اول باصدای ارومی شروع میشه بعد سرعتش با فرانسای قوی تر بلند میشه یه تک ظرب هم داره اگه متوجه بشیید انگار اهنگه قسمت قسکته گذاشتنش کنار هم در ه قسمت یه تک ظرب داره باید دقت کنی تا متوجه بشی.

    .

    من دان کردم و داخل بازی شدم بجز اهنگ رو مخش چیز خاصی نبود چنتا ادم با خونه بودن که میشد باهاشون حرف بزنی بعد دیدم چیز خاصی نداره و دکمه ی esc رو زدم که بیاد بیرون اومد بیرون ولی بعد یه عکس بالا اومد نمیدونم چی بود بعد باز رفت تو بازی گرافیکش هی بالا پایین میشد و رنگش تغییر کرده بود  و ازار دهنده و خیلی رو مخ بود ولی خب بازم چیز خاصی نبود بعد ادما غیب شدن من رفتم تو یکی از خونه ها که دیدم یه در به وجود اومده رفتم تو بعد چنتا جنازه با خون بود  منم رفتم پیششون که باهاشون حرف بزنم که فامیلیمو نوشته بود درحالی که من هیچوقت فامیلیمو به این بازی نگفته بودم اصن تو کمپیوترم نگفته بودم انقد ترسیدم و هول شدم که به متنا دقت نکردم 

    خواستم خارج شم از بازی ولی بیرون نمیرفت منم ناچار ری استارتش کردم بعد درست شد 

    هنوزم تو شکم که از کجا میدونست :(باعقل جور درنمیاد

     

    اگه خواستی تا فیلمشو بفرستم :(

     حالا که شناسایی شدی نیاد سراغت .
    نه ویدیو ازش دیدم ممنون

    :|

    ممکنه بیاد 

    دیشب تا صب نخوابیدم به همین قضیه فک میکردم که نیان سراغم اگه بیان به جان عمم حلالت نمیکنم خخخ

    ای بابا کی کجا بیاد خبری نیست که 

     یا ابلفضل یا امام هشتم ۲۰۰ بچه خودکشی کردن!؟

    میگم حداقل ممکنه یه بچه بیاد این مطلب رو بخونه بنظرم لینک آهنگشو برداری بهتره🙃

    بیشتر، یه چندتا صفراش افتاده ..

    به نظر من تمام این آهنگه شایعس مثل یه نفر که خیلی کرمو بوده یه شایعه رو بین مردم پخش کردم که آره این آهنگ باعث خودکشی میشه و هر کی از این موضوع با خبر بشه میترسه و جذب میشه که آهنگه رو گوش بده و وقتی گوش میده از قبل اون ترسی که با فهمیدن این موضوع  بهش دست داده بیشتر میشه و فکر میکنه که سر درد گرفته وگرنه الان من همین آهنگه رو گوش دادم و هیچی نشد سردرد هم نگرفتم. 

    باز هم میگم اینا ساخته خود ذهن بشره، میترسه و برای خودش تا هر جایی که بخواد خیال پردازی میکنه. 

    اینم هست 

    من گوش دادم ۱۵ سالم هست با آهنگش خیلی حال کردم من گیمرم و به این جور چیزا عادت دارم

    .

    فقط بخاطر شایعه یه نفر 200 بچه مردن. 

    یعنی چی دقیقا یعنی چی ارزش داره فقط بخاطر اینکه مردم رو بترسونین 200 بچه بی گناه رو بکشین. 

    واقعا برای سازنده بازی متاسفم و باید بگم لطفا فاز خودت رو از ساختن این بازی مشخص کن!! 

    واقعا آهنگ خیلی سنگینی بود 

    اصلا نمیدونم الان چه حالی دارم 

    خیلی بده ضربان قلبم داره می‌ره بالا 

    تورو خدا گوش نکنید 

    من تو خونه تنها بودم گوش دادم هنوز موهای تنم سیخه شاید آخرین پیامم تو این دنیا باشه 

    من 13 سالمه

     

     

     

    اقا من گوش ندادم ۱۲ سالم هست بنظرتون گوش بدم؟

    ببین امیر علی این اهنگ فقط یکم با روح و روانت بازی میکنه چون خیلی گوش خراشه ولی فک نمیکنم انقدری بچه باشی کهباشنیدن همچین اهنگی بخوای خودکشی کنی😕

    ولی بازم اگه خودت حس میکنی نمیتونی پس گوش نکن😃

  • تیانا ۹ساله
  • پشمام😐

    این آهنگ ووکال داره و احتمالا به زبانه ژاپنیه ولی بر عکس شده... واقعا می خوام بفهمم که چی میگن...

  • یور فادر
  • منو دوستم با این آهنگ رقصیدیمممم🗿💔

    عالی و جالبه

    من گوش دادم یه جورایی همه چیز حرکت میکنن جلوی چشمام.خداحافط دنیا خداحافظ این روزهای کثیف.دارم میرم خودمو بکشم.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی