midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

 

مدت زمان: 2 دقیقه 20 ثانیه
دریافت
 

  • night wolf

نظرات  (۹)

  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
  • اینا چی بودنننXDDD

    در عین حال سم و فان بودنشون ترسناک بودن@-@

    خوابایی که مخلوطی از همه چیهㅠㅠXD

    اصن بخش جالبش اینه که ندونی چی هستن و دارن چیکار میکنن
  • یِگآنِه 猫
  • اییییییTT XD

    تا اخر عمرم قیافه تخم مرغه یادم نمیره TT

    فکر کنم ازین پس هر وقت نیمرو درست کنی میزنی زرده رو تا سفت نشده منهدم میکنی که یاد این قیافه نیفتی

    ..

    تا حالا تو عمرم چیزی رو با این دقت ندیده بودم...

    رادیو اکتیو اصلِ راکتور هسته ای بود این لامصب😂

    پر از مفاهیم عمیق زندگی بود .

    فقط اون یارو که چشم سوم داشت بعد مدیتیشن یا هرچی ارگ میزد😭😭😂

    وای یادم باشه هرروز ایت ویدیورو ببینم..

    آره اونجا که شروع کرد ارگ بزنه منم توی شوک رفتم خیلی غافلگیرکننده بود🤣
    هفته ای یه بارم ببینی دیگه هیچی توی زندگی غافلگیرت نمیکنه

    .

    فلسفی بود یک دقیق سکوت

    بله مفاهیم گسترده ای از این کلیپ تا به حال استخراج شده.
    تحقیقات بیشتر در دست اقدام است 
    .

    نفهمیدممم

  • 아이산 ✨🌝 하타미 💜🌌
  • این دیگه چه اسیدی بود من دیدم:) 

     

    برم چشمامو با وایتکس بشورم:))))) 

  • ♛لینـ בا♛
  • هی یو!!

    سلام خنگول🤣🤣

    خبر مرگمم نمیگیری نه؟

    خوبی افشینننننننن :))

    وای این چه سمی بودددد من دیدممم😂😂😭 فقط قیافه اون تخم مرغهههه

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی