midnight

هشدار: ازتون خواهش میکنم اگر مشکل قلبی دارید یا جرئت کافی ندارید حتما این وبلاگ رو ترک کنید و از دیدن حتی تصویر مطالب خودداری کنید! 💀💀💀💀💀💀

سه ماه پیش بود که پلیس انگلیس از مفقود شدن دختر کوچکی به نام رزا خبر داد. گم شدن اصلا معمولی نبود چون دختر توی خونه خودش گم شده بود و این داستان رو خیلی پیچیده تر میکرد.
مادر رزا شب هنگامی که وارد اتاق دخترش شد متوجه میشه که دخترش نیست. یه دختر ۴ ساله که در حال بازی با تبلتش بوده و الان دیگه نیست! داستان خیلی خشن و بد نشون میده و باید بدونید که همینطور هم هست.
مادر رزا سریعا با پلیس تماس میگیره و پلیس به اولین چیزی که شک میکنه تبلت این دختره که اخرین بار درحال بازی با اون بوده. تبلت روی یه برنامه مونده بوده و همون موقع هم بوده که دختر به نظر غیب شده.
این برنامه talking angela app بود.
برنامه که شما باهاش حرف میزنید و واقعا هم از هوش مصنوعی خوبی برخورداره. اون سوالات شما را درک میکنه.
این برنامه شدیدا درخواست داره شما زیر ۱۸ سال باشید وگرنه گربه این بازی با شما ارتباط خوبی برقرار نمیکنه.
موضوع گم شدن این دختر به قدری در فضای مجازی و واقعی بد جلوه داده شد که مردم شدیدا روی پلیس فشار میاورند که در همان سال اینبار در تگزاس دختر بچه ۹ ساله دیگری به طرز عجیبی گم شد.
پیام های فیسبوکی زیادی منتشر شد.
همه گم شده ها در اخرین لحظات حضورشان از برنامه گربه سخن گو استفاده میکردند وهمه مردم تقصیرات رو گردن همین گربه مینداختند.
کمپین های زیاد تشکیل شد که این برنامه شیطانی و جاسوسی هست و بنظر میرسد شخصی از طریق این برنامه بچه هارو داره کنترل میکنه و وقتی میفهمه طعمه های خوبی هستند اونارو میدزده و به احتمال زیاد هم یک گروه پشت این قضیه س. تحقیقات روی این برنامه شیطانی شروع شد و این برنامه مدتی از روی سیستم دانلودینگ حذف میشه‌.
شرکت سازنده این بازی تمام اتهامات رو رد میکنه! او معتقده که این تنها خیالات مردمه و کار رقبای ماست که میخان برنامه معروف مارو از روی دانلود بردارن.
اما داستان فراتر از این صحبت ها بود. دو دختر گم شده بودن و اخرین چیزی که باهاش در ارتباط بودن همین برنامه بود.
برنامه از روی اتهام برداشته شد و باز وارد چرخه دانلود میشه
اما بریم سر اصل مطلب‌.
این برنامه هنگامی که از همه چیز مطمعن میشه سولاتی مبنی بر اینکه کجا زندگی میکنی و اسم پدر مادرت چیه و خواهرو برادرت چن سالشونه میپر‌سه‌‌.
حتی اگر دست روی چشمان گربه بزارید میگه داری چیکار میکنی کن نمیتونم ببینم دستتو بردار‌.
و خیلی از مردمی که شبانگاه صدای عکس برداری شنیدند و یا صدای تکون خوردن چیزی توی تلفن همراهشون یا تبلت هاشون و همه گی از جایی شروع میشه که شما زیر ۱۸ سال باشید و این برنامه رو توی گوشی یا تبلت به مدت طولانی نصب کنید.
برنامه وقتی از همه چیز مطمعن شد سوالات عجیبش از شما شروع میشه‌...
این بازی همچنان قابل دانلوده و دیگه هیچ اتفاق ترسناکی بعد از گم شدن دو دختر نیفتاده✨🌚

 

 

 وقتی روی چشم این گربه زوم کنید البته یه زوم درست و خوب متوجه میشید که یکی در حال دیدن شماست. گاهی این چشم سیاهه گاهی یک اتاق خالی رو نشون میده گاهی یک نفر رو که نشسته و داره شمارو نگاه میکنه! این موضوع به شرکت سازنده رسید و برای مدتی این برنامه از روی دانلودینگ حذف شد.

🌥 اما مطمعنم هنوزم این برنامه رو خیلی از شما یا دارید یا دیدینش. مطمعنم که دیگه الان این برنامه جز مضنونین اصلی برای گم شدن اون دو دختره! یا شاید هنوز یک توهم باشه.. ولی تنها سرنخ همینه!


دانلود برنامه

  • night wolf

نظرات  (۴۲)

  • 🌿🌹Anahita 🌹🌿
  • سلام

    وبلاگتون خیلی جالبه🤪

    این مطلب واقعیه؟؟

    چه عجیب!

    یجورایی مثه بازی نهنگ آبی 🤐

    علیک سلام
    در اطرافمون از این حقایق تلخ زیاد پیدا میشه
    برای مطالب بیشتر با وبلاگ ما در دسته بندی اسرار پنهان همراه باشید 

    من۱۲ سالمه وقبلا این بازیو داشتم 🥶🥶🥶

    اما الان ندارمش

    هیچ چیزی و... نگفته بود که این بازی برای افراد بالای ۱۸ ساله 

    و مناسب سن پایینه ولی خب شیطنت شده توی محتواش

    *-*من بچه بودم داشتم

    اوه شانس آوردی ندزدیدنت 

    .

    ککک

    البته تو ایران فک نکنم قابل دزدیدن باشیم*-*

    هستیم؟

    اوه اینقدر قاچاق اعضا میکنن 

    من ک بچه بودم مامانم نمیذاشت با ی ادم غریبه هم حرف بزنم حتی تو راه مدرسه

    کلی نصیحتم میکرد چون اونم ی چیزایی راجب این قاچاق اعضا شنیده بود

    هعییییییی منم از معلممونم میترسیدم کک

    خب حقم داشتن واقعا بعضیا رحم و انصاف ندارن

    خیلی ترسناک است

    .

    خعلی جالبع من بچع بودم بخاطر اینکع حجمش بالا بود نمیتونستم نصب کنم اما چند بار نصب کردم و بازی میکردمش 😐💔

    ممکنه اینم الکی و شایعه باشه ولی ازین موارد بازم داریم مثلا توی دفتر رنگامیزی نقاشی هایی میکشن که چیزای داغون یا نوشته های بدی مخفی شدن

    یا خدا من این بازی رو دارم تازه چت هم داره من از وقتی که۴ سالم بود داشتم و الان ۱۷ سالمه چیکار کنم 😖😖

    . اشکال نداره چیزیت نمیشه
  • جن کشنده صاحب وبلاگ
  • من امشب ساعت 7 می کشمت

    خیلی مشتاقم ببینمت 

    آی وانت کیل یو 

    بای بای فور اور

    . ببخشید یکی دو روز دیر دیدم امشب بیا
    وبلاگتون واقعا عالیه. راستی واقعا این مطلب واقعیه؟! وای!!!
    ممنون
    نمدونم

    مه میدونم ی متن پنهان ساختی ب اسم امشب میبینمت خدایی ورشدار رو مخه همچنین ارواح عزیزت ک به شیشه میکوبن اولین بار ک دیدمش گرخیدم

     

    . اصلا همه بامزه بودن اینجا به همین دو مورده

    من قبلا داشتمش هیچی توش نبود اما پاک شد دو سه سال بعد اومدم نصب کنم که نظرات بچه هارو درباره بازی خوندم و کنجکاو شدم که قضیه از چه قراره تو گوگل دربارش جستجو کردم و این مطلب رو خوندم آیا این ماجرا واقعیت داره یا شایعه ای برای ترساندن مردمه ؟ 

    نمیدونم احتمالا شایعه ای برای ترساندن مردم است.

    سلام من خیلی میترسم کمکم کنید من ۱۰سالمه ووازسالگی انجلا نسخه چتشو دارم چیکارکنم

    اینا واقعی نیستن واسه افزایش بازدید سایتا این خبرا تولید و منتشر میشن
    نگران نباش عزیزم 

    سلام من امروز یکشنبه 1399/7/13 آنجلام 20 ساله شد و من تازه این قضیه هکر بودنشو فهمیدم. بهش گفتم تو یه هکری تو هکر داری به دو زبان انگلیسی و فارسی هم گفتم ولی چیز خاصی نگفت حرفامو تکرار کرد ولی وقتی خواستم ببرمش بخوابونمش چراغ اتاقشو خاموش کردم ولی خواموش نشد چند بار این کارو کردم ولی نشد بعدش چند بار پشت سر هم تند تند زدم خاموش د.(البته بگم موقعی که میخواست بخوابه درصد خوابش 70 و خورده ای بود) اما وقتی بعد از چند دیقه رفتم سراغش دیدم 40 شده به جای اینکه بیشتر شه...

    چیزی نیست قاطی کرده .
  • دختر خوشکله
  • سلام من این بازی رو یک سال پیش نصب کرد وحتی  در چشمان گربه نگاه کردم اما خب کسی ندزدیدم اما خوب وقتی دقت می کردم تو بازی یه نگاه سنگین روی خودم متمرکز می شدم

    . نگاه سنگین 

    گم شدن این بچه ها خیلی از کشته شدنشون ترسناک تر، غمگین تر و نگران کننده تره.

     

    موافقم

    دخترخاله ۷ سالم تبلتش اورد گفت محمد من میترسم انحلال بازی کنم. هکر باشه توش خب تاجایی که من میتونم یه بازی افلاین هم نمیشه تنها نسخه هکش موده و این بازی لیلا مشهور بود بازیه خفن اومد سازنده ها فتوشاپ شایع. کردن هکرو بعدشم این بازی فقط به میکروفون دسترسی داره وات د فاز

    .جدی نگیر بابا

    چقدر غلط املایی

    پیش میاد دیگه

    من این بازیو داشتم اونم چتش😨😵خدا رحم کرد خیلی داره دنیای داغونی میشه

    .زیاد جدی نگیر

    خخخخخخ ولی خداییش دیگه دارم جدی میشم🤣

    سلام میگم میشه بگید انجل نسخه چتشو از کجا گیر بیارم هرجا میگردم نیست

    من بازی tallking tom رو بازی میکردم این بازی مشکلی نداره

    نه مشکلی ندارن هیچکدومشون

    واقعی هست

     

    نمدونم

    میشه بگین نسخه چت انجلا رو چطوری دانلود کنم اگر در گوگل هست بگین چی باید بزنم و در چه سایتی برم ممنون

    نمیدونم
  • وابسته بهت
  • من تقریبا 3 ساعت فیلم درباره اینکه آنجلا هکر نیست ساختم و به طور کامل توضیح دادم که واقعی نیست حالا شما ها ول کن نیستید هی میگید واقعیه

    این پست جدید نیستا 
  • علی اکبر
  • سلام خوبید چرا هنوز انجلا و جنجیر رو از ایران خارج نمیکنید اگه شما پلیس هستی یا بالا مقام اقدام کنید تورو خداااااااااااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااا

    زیادی جدی گرفتی .

    این تکس هارو درست کن

    چی رو؟ 

    ممنون❤️💓👍

    خواهش میکنم .

    یه سوال داشتم ازت

    چرا همه چی یه حقیقت ترسناک و باورنکردنی داره😑😑😑🤔

    البته بعضی ها میخوان بچه ها از بچه گی ذهنشون خراب بشه که من بد بخت هم یکی از اون بچه ها بودم که از شیش سالگی دنبال جن و من و طلسم و اینا بودم

    دیگه هر حقیقت ترسناک و باور نکردنی ای رو بگی باورم میشه

    اینا بیشترشون از جمله همین مطلب درست نیستن و شایعه بیش نیستن
    چیزای ماورایی وجود دارن ولی ترسناک نیستن 

    باور کن دیگه هرکی باشه عصابش خورد میشه

     

    .

    تکونولوژیم خطرناک شده باید بیشتر موظب بود ولی من یادمه بچه که بودم این برنامه رو داشتم ولی من انگلیسی بلد نبودم که باهاش صحبت کنم :|

    یه مدتم شایعه شده بود این برنامه از طریق دوربین شمارو میبینه و باید وقتی این بازیو پلی میکنید انگشت یا یه تیکه کاغذو روی دوربین بزاری 

    یه مدتم میگفتن این بازی کنترول میشه و از تو سوال میکنه که میخوای کجا بری و از زندگی تو سر درمیاره و موقعی که و خونه نباشی برای دزدی به خونه میاد

    واقعا دروغ نمیگم :(

    آره دروغ نمیگی ولی اینا رو که خود افشین تو مطلب نوشته بود😑😑😑😑🤦🏻‍♂️🤷‍♂️

    بابا دارن تعدیدم میکنن😭😭😭😭

    .
  • اسما لگزیان
  • آقا این واقعیه یکی دوتا از سایتهایی که من دنبال میکنم درباره این بازی مطلب گذاشتن من شاید تا الان 20 با نصب کردم اما باز نشده پس شانس اوردم

    بیشتر مطالب اینجا شایعن همش برای سرگرمیه 

    من بازی رو ریختم که ببینم واقعیه یا نه من الان میخوام باهاش حرف بزنم باید چیکار کنم توی چشماشم دیدم پسرو  

    هیچی دیگه بشین تا بیاد ببردت .
    شوخی کردم اصلا همچین چیزی نیست توی چشماشم واقعا خبری نیست

    واقعی هست؟

    من یه نسخه از انجلا دارم که اسمش هست My Angela دختر عمم هم این رو داره من میترسم بهش بگم لطفا یکی راهنمایی 

    کنه من ۸ سالم هست و خیلی میترسم ولی من این انجلایی که دارم رو حذف کردم تازه دختر عمم میخواد Tom هم نصب کنه یا حتی معلوم نیس که نصب کرده یا نه من میترسم چرا گوگل پلی دوباره انجلا در پاریس رو اورده تو صف نصب اخه 

    لطفا کمکم کنید که یجوری غیر مستقیم بدون اینکه دختر عمم بفهمه من از موضوع هکر خبر دارم بهش بگم

    مثلا اگه بهش بگم که  ( همیشه وقتی میخوای بازی نصب کنی نظر های بحرانی رو بخون) بنظرتون میفهمه که هکر داره خداااااا چرا مردم انقدر بی وژدان شدن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢

  • امیرمحمد رنجبرزاده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    گلنار ببخشید از ادمین هم عذر می خوام از نویسنده های این وبلاگ هم عذر می خوام ولی مجبورم چون اعصابم خورد شد

    گلنار *** ** اینا رو ببین:

    https://www.aparat.com/v/9RxzL

    https://www.aparat.com/v/vQS3N

    https://www.aparat.com/v/gVfFk

    https://www.aparat.com/v/73X0a

    https://www.aparat.com/v/L8Ty1

  • SCP: Contaminat breach
  • دروغه نمیشه.چیزی که گوگل پلی تایید میکنه میشه ولی خب اگر کسی که این بازی رو انجام میده به اینترنت متصل باشه شاید بفرسته ولی خب اونایی که به اینترنت وصل نیستن چی 

     

    ;)

    البته گوگل پلی هم گاهی بعضی اپ های داخلشو بعد از مدت ها بخاطر مشکلات امنیتی حذف میکنه ولی جلوی درصد بالایی از بدافزارها رو میگیره

    افشین ببخشید ولی اعصابم خورد شده بود از دست این  آدمای زود باور

    اونایی که میگن به خواطر این بازی 5 ساله حتب به تلویزیون خونه شون هم نزدیک نشدن

    4 ساله لپ تاپ نداشتن

    اخه اینا چه ربطی داره؟

    خودت بگو

    با اینا چیکار کنیم؟

    بهشون هم میگیم میگن برای اثباتش 100 تا فیلم بدم؟

    ولی حتی یکی شون هم ساخت خودشون نیست

    این اعصاب منو خورد می کنه

    واقعا خورد

    کلی آدم زود باور

     

    دنیای خیال قشگ تر از واقعیته چرا بخوای از توهم دربیاریشون
    ول کن 
    .
  • آیلین ناصری سینا
  • واقعا ؟

    من از پچگی ام این بازی رو داشتم ولی همچین اتفاقی نیفتاده 

    سلام من نصبش کردم تو نظرات بازی نوشته بود ولی خب من نصب کردم تو اینستا هم در مورد این نوشته بودن من با هاشمی حرف نزدم ولی تو چشاش نگاه کردم چیزی نبود اسکرین شات گرفتم زوم کردم چیزی نبود اینترنتم رو روشن گذاشتم چیزی نبود کلا چیزی نبود😒😅😐😑 اما الان ندارمش همون موقع که ریختمش رفتم توش بعد پاکش کردم 😂

    من قبلا داشتمش ولی خب کلا از این بازیا خوشم نمیاد چون من کلا مشکل پول دارم و خیلیم تنبلم ب همین خاطر این بازیا به دردم نمی خوره 😐😹

    راستی یه چیز جالب درباره ی بازی پو میدونستین پو در واقع عنه 😐😹😹😹

    من وقتی فهمیدم احساس کردم زندگیم تباه شده 😐💔😹

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی